Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Festiwale wyklęte
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wiele znanych dzisiaj postaci sceny muzycznej, takich jak Małgorzata Ostrowska, Izabela Trojanowska, Janusz Panasewicz, Mieczysław Szczęśniak, Michał Bajor czy Urszula, rozpoczynało swoją karierę na festiwalach, które były niegdyś głównymi wydarzeniami muzycznymi w PRL. Zielona Góra i Kołobrzeg, obok Opola i Sopotu, stanowiły filary festiwali piosenki w latach 60. XX wieku. Choć czasy gierkowskiej propagandy sukcesu były dla nich okresem rozwoju, tylko Opole i Sopot przetrwały zmiany ustrojowe. Zielona Góra i Kołobrzeg, szybko zniknęły z festiwalowego krajobrazu, a ich rola zatarła się w pamięci niektórych gwiazd, jakby te występy były jedynie niechcianym wspomnieniem.
Książka Bartosza Żurawieckiego bada to zjawisko, nie będąc ani próbą lustrowania przeszłości, ani wspomnieniem o lepszych dniach. Poprzez wywiady z artystami, którzy stawiali pierwsze kroki na tych imprezach, oraz z osobami, dla których wydarzenia te były kluczowe dla życia zawodowego, Żurawiecki odsłania mechanizmy działania popkultury w czasach PRL. Pokazuje, jak starano się zintegrować aspekt rozrywkowy z propagandowymi celami i gdzie przebiegała subtelna linia oddzielająca kontrolowaną buntowniczość od zwykłego konformizmu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wiele znanych dzisiaj postaci sceny muzycznej, takich jak Małgorzata Ostrowska, Izabela Trojanowska, Janusz Panasewicz, Mieczysław Szczęśniak, Michał Bajor czy Urszula, rozpoczynało swoją karierę na festiwalach, które były niegdyś głównymi wydarzeniami muzycznymi w PRL. Zielona Góra i Kołobrzeg, obok Opola i Sopotu, stanowiły filary festiwali piosenki w latach 60. XX wieku. Choć czasy gierkowskiej propagandy sukcesu były dla nich okresem rozwoju, tylko Opole i Sopot przetrwały zmiany ustrojowe. Zielona Góra i Kołobrzeg, szybko zniknęły z festiwalowego krajobrazu, a ich rola zatarła się w pamięci niektórych gwiazd, jakby te występy były jedynie niechcianym wspomnieniem.
Książka Bartosza Żurawieckiego bada to zjawisko, nie będąc ani próbą lustrowania przeszłości, ani wspomnieniem o lepszych dniach. Poprzez wywiady z artystami, którzy stawiali pierwsze kroki na tych imprezach, oraz z osobami, dla których wydarzenia te były kluczowe dla życia zawodowego, Żurawiecki odsłania mechanizmy działania popkultury w czasach PRL. Pokazuje, jak starano się zintegrować aspekt rozrywkowy z propagandowymi celami i gdzie przebiegała subtelna linia oddzielająca kontrolowaną buntowniczość od zwykłego konformizmu.