Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Diagnoza i terapia w pracy logopedy i nauczyciela terapeuety. Konteksty teoretyczne i praktyka
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współczesne wyzwania w obszarze diagnozy i terapii w logopedii, psychologii oraz edukacji są tematem centralnym w niniejszej książce, o której mowa. Publikacja koncentruje się na analizie pracy logopedów oraz nauczycieli-terapeutów, co pozwala na zawężenie i usystematyzowanie omawianych zagadnień. Specjaliści ci działają w ramach systemu oświatowego, a podejmowane przez nich działania muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami. Pomimo bogatego dorobku w dziedzinach logopedii i terapii pedagogicznej, nowe obszary badań teoretycznych i praktycznych stale się pojawiają, co podkreśla potrzebę łączenia teorii z praktyką. Książka łączy perspektywy zarówno naukowców, jak i praktyków, przyczyniając się do wartościowej i różnorodnej treści.
Struktura książki jest podzielona na dwie części. Pierwsza omawia zagadnienia związane z diagnozą i terapią w kontekście logopedycznym, psychologicznym oraz medycznym, podczas gdy druga skupia się na aspektach edukacyjnych, pedagogicznych i społecznych. Oba te podejścia są zintegrowane w praktyce pomocowej, ale ich teoretyczne podstawy i mechanizmy pozostają odrębne. Dyskusja o możliwej synergii, bądź niezależności poszczególnych subdyscyplin naukowych, tworzy inspirację do dalszych badań.
Publikacja jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym specjalistów z dziedziny medycyny, logopedii, psychologii i pedagogiki. Zainteresuje również nauczycieli, wychowawców oraz studentów pragnących zgłębić tajniki pracy z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Książka, redagowana przez prof. WSP dr hab. Barbarę Skałbani i dr Ewę Jeżewską-Krasnodębską, obfituje w zagadnienia dotyczące diagnozy i terapii, przedstawione w kontekście logopedycznym, medycznym, psychologicznym, edukacyjnym, pedagogicznym i społecznym. Publikacja odzwierciedla podejście interdyscyplinarne do zrozumienia pochodzenia i rozwoju zaburzeń neurorozwojowych oraz sposobów ich diagnozowania i wsparcia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Współczesne wyzwania w obszarze diagnozy i terapii w logopedii, psychologii oraz edukacji są tematem centralnym w niniejszej książce, o której mowa. Publikacja koncentruje się na analizie pracy logopedów oraz nauczycieli-terapeutów, co pozwala na zawężenie i usystematyzowanie omawianych zagadnień. Specjaliści ci działają w ramach systemu oświatowego, a podejmowane przez nich działania muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami. Pomimo bogatego dorobku w dziedzinach logopedii i terapii pedagogicznej, nowe obszary badań teoretycznych i praktycznych stale się pojawiają, co podkreśla potrzebę łączenia teorii z praktyką. Książka łączy perspektywy zarówno naukowców, jak i praktyków, przyczyniając się do wartościowej i różnorodnej treści.
Struktura książki jest podzielona na dwie części. Pierwsza omawia zagadnienia związane z diagnozą i terapią w kontekście logopedycznym, psychologicznym oraz medycznym, podczas gdy druga skupia się na aspektach edukacyjnych, pedagogicznych i społecznych. Oba te podejścia są zintegrowane w praktyce pomocowej, ale ich teoretyczne podstawy i mechanizmy pozostają odrębne. Dyskusja o możliwej synergii, bądź niezależności poszczególnych subdyscyplin naukowych, tworzy inspirację do dalszych badań.
Publikacja jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym specjalistów z dziedziny medycyny, logopedii, psychologii i pedagogiki. Zainteresuje również nauczycieli, wychowawców oraz studentów pragnących zgłębić tajniki pracy z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Książka, redagowana przez prof. WSP dr hab. Barbarę Skałbani i dr Ewę Jeżewską-Krasnodębską, obfituje w zagadnienia dotyczące diagnozy i terapii, przedstawione w kontekście logopedycznym, medycznym, psychologicznym, edukacyjnym, pedagogicznym i społecznym. Publikacja odzwierciedla podejście interdyscyplinarne do zrozumienia pochodzenia i rozwoju zaburzeń neurorozwojowych oraz sposobów ich diagnozowania i wsparcia.
