Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
HIPERSWAZJA CZYLI JAK PISAĆ ZABÓJCZO SKUTECZNE TEKSTY REKLAMOWE
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Walka z marketingowymi przekazami wymaga opanowania trzech fundamentalnych stylów komunikacji, które budują wiarygodność. Rozwijaj komunikaty reklamowe, które są jednocześnie neutralne i niezmiernie przekonujące, zagłębiając się w najpopularniejsze tematy. Dowiedz się, w jaki sposób metafory i techniki autoperswazji oddziałują na odbiorców i jak konstruować zdania oraz akapity, które skutecznie przyciągają uwagę czytelników.
Hiperswazja, wywodząca się z greckiego słowa "hypér" (ponad) oraz łacińskiego "persuasio" (namawianie), to więcej niż tylko manipulacja językiem. To podejście opiera się na Twoim nastawieniu, autentyczności oraz emocjonalnym zaangażowaniu.
Dla marketerów, copywriterów i sprzedawców nadchodzi czas na zmierzenie się z wyzwaniami współczesnego rynku. Zdobywaj uznanie klientów, stosując skuteczne strategie komunikacji. Prowadź bitwy, które kończą się zwycięstwem w walce o uwagę odbiorców. Wprowadzaj innowacje, szukając inspiracji w najczęściej omawianych kwestiach i twórz efektywne teksty, które celnie trafiają w oczekiwania.
Zawsze pamiętaj, że dobry copywriter jest gotów do działania, mając pełną kontrolę nad słowami. Choć alfabet dysponuje jedynie trzydziestoma dwoma literami, możliwości twórcze są nieomal nieograniczone. To potężne narzędzie otwiera dostęp do umysłów ludzi. Trafiaj precyzyjnie!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Walka z marketingowymi przekazami wymaga opanowania trzech fundamentalnych stylów komunikacji, które budują wiarygodność. Rozwijaj komunikaty reklamowe, które są jednocześnie neutralne i niezmiernie przekonujące, zagłębiając się w najpopularniejsze tematy. Dowiedz się, w jaki sposób metafory i techniki autoperswazji oddziałują na odbiorców i jak konstruować zdania oraz akapity, które skutecznie przyciągają uwagę czytelników.
Hiperswazja, wywodząca się z greckiego słowa "hypér" (ponad) oraz łacińskiego "persuasio" (namawianie), to więcej niż tylko manipulacja językiem. To podejście opiera się na Twoim nastawieniu, autentyczności oraz emocjonalnym zaangażowaniu.
Dla marketerów, copywriterów i sprzedawców nadchodzi czas na zmierzenie się z wyzwaniami współczesnego rynku. Zdobywaj uznanie klientów, stosując skuteczne strategie komunikacji. Prowadź bitwy, które kończą się zwycięstwem w walce o uwagę odbiorców. Wprowadzaj innowacje, szukając inspiracji w najczęściej omawianych kwestiach i twórz efektywne teksty, które celnie trafiają w oczekiwania.
Zawsze pamiętaj, że dobry copywriter jest gotów do działania, mając pełną kontrolę nad słowami. Choć alfabet dysponuje jedynie trzydziestoma dwoma literami, możliwości twórcze są nieomal nieograniczone. To potężne narzędzie otwiera dostęp do umysłów ludzi. Trafiaj precyzyjnie!
