Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Twoje kompetentne dziecko. Dlaczego powinniśmy traktować dzieci poważniej?
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czy potrafimy naprawdę zrozumieć zachowanie naszych dzieci? Czy jesteśmy w stanie dostrzec ich trudności? Jak możemy wspierać rozwój ich poczucia własnej wartości i pewność siebie? Jakimi zachowaniami najbardziej wyrządzamy im krzywdę? Kiedy jest za późno na właściwe wychowanie?
Wielu współczesnych rodziców boryka się z poczuciem bezradności w kontaktach z dziećmi. Zgubieni w zalewie porad dotyczących wychowania, często próbują, by ich dzieci były posłuszne i odpowiednie.
Według Jespera Juula, europejskiego eksperta w zakresie wychowania, dzieci nie muszą być koniecznie posłuszne. Kluczowe jest, aby posiadały zdrowe poczucie własnej wartości, wierzyły we własne możliwości i potrafiły budować dobre relacje z innymi. Ważne jest także, by uczyły się stopniowo odpowiedzialności za siebie i, gdy to konieczne, za innych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Czy potrafimy naprawdę zrozumieć zachowanie naszych dzieci? Czy jesteśmy w stanie dostrzec ich trudności? Jak możemy wspierać rozwój ich poczucia własnej wartości i pewność siebie? Jakimi zachowaniami najbardziej wyrządzamy im krzywdę? Kiedy jest za późno na właściwe wychowanie?
Wielu współczesnych rodziców boryka się z poczuciem bezradności w kontaktach z dziećmi. Zgubieni w zalewie porad dotyczących wychowania, często próbują, by ich dzieci były posłuszne i odpowiednie.
Według Jespera Juula, europejskiego eksperta w zakresie wychowania, dzieci nie muszą być koniecznie posłuszne. Kluczowe jest, aby posiadały zdrowe poczucie własnej wartości, wierzyły we własne możliwości i potrafiły budować dobre relacje z innymi. Ważne jest także, by uczyły się stopniowo odpowiedzialności za siebie i, gdy to konieczne, za innych.
