Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dziesięć kroków od Calehm
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Calehm to miasto pełne przepychu, potęgi i niezwykłego piękna, które zdaje się kpić z reguł i przekonań świata. W swoim dążeniu do wznoszenia kolejnych pięter własnej wersji wieży Babel, miasto odwraca starożytny mit do góry nogami. Arlena, będąca blisko przywódcy Calehm, zaczyna odczuwać ciężar luksusu i wolności, jakie oferuje to współczesne wcielenie Babilonu. Jej próby opuszczenia miasta są udaremniane przez Anioła Stróża, który rzuca jej wyzwanie: "Udowodnij mi, że to, czego chronię, nie ma wartości. Pokaż mi to krok po kroku." Do tej rozgrywki potrzebna jest osoba z zewnątrz – nieświadoma, ale głęboko wierząca kobieta. Dagmar, nie zdając sobie sprawy z niebezpieczeństwa, zgadza się na wyzwanie. W trakcie tej gry, której istotą są wspomnienia traktowane jak żetony, kobiety przeplatają swoje triumfy i niepowodzenia, poznając przy tym nowe aspekty rzeczywistości, w której się znalazły.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Calehm to miasto pełne przepychu, potęgi i niezwykłego piękna, które zdaje się kpić z reguł i przekonań świata. W swoim dążeniu do wznoszenia kolejnych pięter własnej wersji wieży Babel, miasto odwraca starożytny mit do góry nogami. Arlena, będąca blisko przywódcy Calehm, zaczyna odczuwać ciężar luksusu i wolności, jakie oferuje to współczesne wcielenie Babilonu. Jej próby opuszczenia miasta są udaremniane przez Anioła Stróża, który rzuca jej wyzwanie: "Udowodnij mi, że to, czego chronię, nie ma wartości. Pokaż mi to krok po kroku." Do tej rozgrywki potrzebna jest osoba z zewnątrz – nieświadoma, ale głęboko wierząca kobieta. Dagmar, nie zdając sobie sprawy z niebezpieczeństwa, zgadza się na wyzwanie. W trakcie tej gry, której istotą są wspomnienia traktowane jak żetony, kobiety przeplatają swoje triumfy i niepowodzenia, poznając przy tym nowe aspekty rzeczywistości, w której się znalazły.
