Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zacznij od zera Jak przy mniejszym budżecie osiągnąć lepsze wyniki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W obliczu współczesnych wyzwań finansowych, przedsiębiorstwa muszą odkrywać nowe metody motywowania i zatrzymania kluczowych pracowników, które nie opierają się wyłącznie na wysokich bonusach pieniężnych. Jednym z takich podejść jest barter, który pozwala efektywnie zarządzać posiadanymi zasobami i wypełniać zobowiązania finansowe. W czasach ograniczonych budżetów niezwykle istotne staje się budowanie silnej marki bez kosztownych badań czy sesji fokusowych. Promowanie produktów i usług nie zawsze wiąże się z dużymi wydatkami – istnieją sposoby na skuteczną promocję, które nie obciążają finansowo.
Aktualna sytuacja gospodarcza zmusiła firmy do ponownego przeanalizowania swojej działalności. Recesja wymusiła na przedsiębiorstwach redukcję zatrudnienia, cięcia w budżetach marketingowych oraz ograniczenie inwestycji. Zarówno małe, jak i duże korporacje na całym świecie muszą teraz osiągać więcej, korzystając z mniejszych zasobów.
Jako menedżer zdajesz sobie sprawę, że nie zawsze trzeba tworzyć coś nowego od zera. Jeśli inne organizacje mają sprawdzone metody, warto zastanowić się nad ich wdrożeniem we własnej firmie. Przykłady działalności przy minimalnym budżecie mogą stanowić inspirację.
Zamiast skupiać się na niedostatkach finansowych, warto pomyśleć o możliwościach, jakie oferuje „potęga zera”. Stwórz innowacyjne rozwiązania, zadając sobie pytanie: co byś zrobił, gdybyś nie miał nic? Jak zarządzałbyś organizacją charytatywną? Odpowiedzi na te pytania mogą być zaskakujące. Książka ta oferuje jedenaście lekcji, które mogą zmienić Twoje podejście do biznesu, a także do organizacji non profit oraz osób działających w sektorze dobroczynnym. Jest to cenny przewodnik również dla tych, którzy już angażują się w sferę społeczną.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W obliczu współczesnych wyzwań finansowych, przedsiębiorstwa muszą odkrywać nowe metody motywowania i zatrzymania kluczowych pracowników, które nie opierają się wyłącznie na wysokich bonusach pieniężnych. Jednym z takich podejść jest barter, który pozwala efektywnie zarządzać posiadanymi zasobami i wypełniać zobowiązania finansowe. W czasach ograniczonych budżetów niezwykle istotne staje się budowanie silnej marki bez kosztownych badań czy sesji fokusowych. Promowanie produktów i usług nie zawsze wiąże się z dużymi wydatkami – istnieją sposoby na skuteczną promocję, które nie obciążają finansowo.
Aktualna sytuacja gospodarcza zmusiła firmy do ponownego przeanalizowania swojej działalności. Recesja wymusiła na przedsiębiorstwach redukcję zatrudnienia, cięcia w budżetach marketingowych oraz ograniczenie inwestycji. Zarówno małe, jak i duże korporacje na całym świecie muszą teraz osiągać więcej, korzystając z mniejszych zasobów.
Jako menedżer zdajesz sobie sprawę, że nie zawsze trzeba tworzyć coś nowego od zera. Jeśli inne organizacje mają sprawdzone metody, warto zastanowić się nad ich wdrożeniem we własnej firmie. Przykłady działalności przy minimalnym budżecie mogą stanowić inspirację.
Zamiast skupiać się na niedostatkach finansowych, warto pomyśleć o możliwościach, jakie oferuje „potęga zera”. Stwórz innowacyjne rozwiązania, zadając sobie pytanie: co byś zrobił, gdybyś nie miał nic? Jak zarządzałbyś organizacją charytatywną? Odpowiedzi na te pytania mogą być zaskakujące. Książka ta oferuje jedenaście lekcji, które mogą zmienić Twoje podejście do biznesu, a także do organizacji non profit oraz osób działających w sektorze dobroczynnym. Jest to cenny przewodnik również dla tych, którzy już angażują się w sferę społeczną.
