Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wycena małego przedsiębiorstwa
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka zajmuje się specyfiką wyceny małych przedsiębiorstw w kontraście do dużych firm, dokładnie analizując ich różnice. Omawia kluczowe aspekty takie jak: które podmioty można klasyfikować jako małe przedsiębiorstwa według kryteriów wyceniających, dlaczego standardowe metody stosowane w przypadku dużych firm mogą być niewystarczające dla małych przedsiębiorstw oraz jak istotna jest rola właściciela w kształtowaniu wartości małego biznesu. Publikacja wyjaśnia także, jak interpretować specyficzny „kod wartości” dla małych przedsiębiorstw oraz jak dostosować tradycyjne metody wyceny do oszacowania ich wartości. Znajdują się tu wskazówki dotyczące uproszczonej wyceny tych podmiotów, co jest cenną pomocą dla praktyków.
Dotychczasowe opracowania polskiej literatury często marginalizowały temat małych przedsiębiorstw, traktując ich odmienność jedynie przez pryzmat skali operacji. Ta książka zwraca uwagę na to, iż takie podejście jest nie tylko uproszczone, ale może prowadzić do błędnych wniosków. Autorzy podkreślają, że zasady oceny i wyceny małych przedsiębiorstw wymagają głębszego zrozumienia i wyjątkowego podejścia, aby prawidłowo ocenić ich specyficzną wartość.
Recenzent prof. nzw. dr hab. Krystian Pera zwraca uwagę na różnorodne metodyczne aspekty wyceny małego podmiotu gospodarczego przedstawione w tej książce, podkreślając jej unikalny wkład w dziedzinę analizy ekonomicznej małych firm.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
21.28 zł
jak nowa

- niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
- książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
dobry
widoczne ślady używania
Książka zajmuje się specyfiką wyceny małych przedsiębiorstw w kontraście do dużych firm, dokładnie analizując ich różnice. Omawia kluczowe aspekty takie jak: które podmioty można klasyfikować jako małe przedsiębiorstwa według kryteriów wyceniających, dlaczego standardowe metody stosowane w przypadku dużych firm mogą być niewystarczające dla małych przedsiębiorstw oraz jak istotna jest rola właściciela w kształtowaniu wartości małego biznesu. Publikacja wyjaśnia także, jak interpretować specyficzny „kod wartości” dla małych przedsiębiorstw oraz jak dostosować tradycyjne metody wyceny do oszacowania ich wartości. Znajdują się tu wskazówki dotyczące uproszczonej wyceny tych podmiotów, co jest cenną pomocą dla praktyków.
Dotychczasowe opracowania polskiej literatury często marginalizowały temat małych przedsiębiorstw, traktując ich odmienność jedynie przez pryzmat skali operacji. Ta książka zwraca uwagę na to, iż takie podejście jest nie tylko uproszczone, ale może prowadzić do błędnych wniosków. Autorzy podkreślają, że zasady oceny i wyceny małych przedsiębiorstw wymagają głębszego zrozumienia i wyjątkowego podejścia, aby prawidłowo ocenić ich specyficzną wartość.
Recenzent prof. nzw. dr hab. Krystian Pera zwraca uwagę na różnorodne metodyczne aspekty wyceny małego podmiotu gospodarczego przedstawione w tej książce, podkreślając jej unikalny wkład w dziedzinę analizy ekonomicznej małych firm.