Książka - Wycena małego przedsiębiorstwa

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Wycena małego przedsiębiorstwa

Wycena małego przedsiębiorstwa

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka zajmuje się specyfiką wyceny małych przedsiębiorstw w kontraście do dużych firm, dokładnie analizując ich różnice. Omawia kluczowe aspekty takie jak: które podmioty można klasyfikować jako małe przedsiębiorstwa według kryteriów wyceniających, dlaczego standardowe metody stosowane w przypadku dużych firm mogą być niewystarczające dla małych przedsiębiorstw oraz jak istotna jest rola właściciela w kształtowaniu wartości małego biznesu. Publikacja wyjaśnia także, jak interpretować specyficzny „kod wartości” dla małych przedsiębiorstw oraz jak dostosować tradycyjne metody wyceny do oszacowania ich wartości. Znajdują się tu wskazówki dotyczące uproszczonej wyceny tych podmiotów, co jest cenną pomocą dla praktyków.

Dotychczasowe opracowania polskiej literatury często marginalizowały temat małych przedsiębiorstw, traktując ich odmienność jedynie przez pryzmat skali operacji. Ta książka zwraca uwagę na to, iż takie podejście jest nie tylko uproszczone, ale może prowadzić do błędnych wniosków. Autorzy podkreślają, że zasady oceny i wyceny małych przedsiębiorstw wymagają głębszego zrozumienia i wyjątkowego podejścia, aby prawidłowo ocenić ich specyficzną wartość.

Recenzent prof. nzw. dr hab. Krystian Pera zwraca uwagę na różnorodne metodyczne aspekty wyceny małego podmiotu gospodarczego przedstawione w tej książce, podkreślając jej unikalny wkład w dziedzinę analizy ekonomicznej małych firm.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

brak

nowa

1

21.28 zł

jak nowa

ok
Taniej o 33.72 złCena rynkowa: 55.00 zł
  • niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
  • książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji

Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy

brak

dobry

brak

widoczne ślady używania

Dostępna ilość 1

Uwaga została 1 szt.

Posiadamy 1 szt.

Dostępna ilość

55.00

21.28

Książka zajmuje się specyfiką wyceny małych przedsiębiorstw w kontraście do dużych firm, dokładnie analizując ich różnice. Omawia kluczowe aspekty takie jak: które podmioty można klasyfikować jako małe przedsiębiorstwa według kryteriów wyceniających, dlaczego standardowe metody stosowane w przypadku dużych firm mogą być niewystarczające dla małych przedsiębiorstw oraz jak istotna jest rola właściciela w kształtowaniu wartości małego biznesu. Publikacja wyjaśnia także, jak interpretować specyficzny „kod wartości” dla małych przedsiębiorstw oraz jak dostosować tradycyjne metody wyceny do oszacowania ich wartości. Znajdują się tu wskazówki dotyczące uproszczonej wyceny tych podmiotów, co jest cenną pomocą dla praktyków.

Dotychczasowe opracowania polskiej literatury często marginalizowały temat małych przedsiębiorstw, traktując ich odmienność jedynie przez pryzmat skali operacji. Ta książka zwraca uwagę na to, iż takie podejście jest nie tylko uproszczone, ale może prowadzić do błędnych wniosków. Autorzy podkreślają, że zasady oceny i wyceny małych przedsiębiorstw wymagają głębszego zrozumienia i wyjątkowego podejścia, aby prawidłowo ocenić ich specyficzną wartość.

Recenzent prof. nzw. dr hab. Krystian Pera zwraca uwagę na różnorodne metodyczne aspekty wyceny małego podmiotu gospodarczego przedstawione w tej książce, podkreślając jej unikalny wkład w dziedzinę analizy ekonomicznej małych firm.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 21.28 zł

Okładka: Miękka

Ilość stron: 216

Rok wydania: 2017

Rozmiar: 165 x 235 mm

ID: 9788381020084

Autorzy: Jacek Kuczowic

Inne książki: Jacek Kuczowic

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki: Biznes

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

9.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

DPD Pickup Punkt Odbioru

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier InPost

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info