Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wycena małego przedsiębiorstwa
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja ta dogłębnie analizuje różnice między wyceną małych przedsiębiorstw a dużych firm, odpowiadając na kluczowe pytania dotyczące specyfiki mniejszych podmiotów gospodarczych. Omawia, jakie kryteria decydują o zaliczeniu firmy do kategorii małych przedsiębiorstw z perspektywy wyceniającego. Zawarto w niej uzasadnienie, dlaczego metody stosowane przy wycenie dużych firm bywają niewystarczające, gdy stosuje się je do mniejszych podmiotów.
Książka szczegółowo opisuje, jaki wpływ ma właściciel na proces tworzenia wartości w małym przedsiębiorstwie oraz jak interpretować tzw. "kod wartości" takiego podmiotu. Pokazuje także, jak można zastosować standardowe metody wyceny w kontekście mniejszych firm, oraz jak przeprowadzić uproszczoną wycenę małego przedsiębiorstwa.
Dotychczasowe opracowania krajowe często marginalizowały znaczenie małych przedsiębiorstw lub traktowały je w sposób ograniczony, skupiając się jedynie na ich niewielkiej skali działania, co może prowadzić do błędnych wniosków. Ta książka proponuje szerokie ujęcie metodyczne, które uwzględnia unikalne aspekty funkcjonowania małych podmiotów gospodarczych. Recenzentem tej pracy jest prof. nzw. dr hab. Krystian Pera.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
60.21 zł
nowa

- nowa książka
Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy
jak nowa
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 4
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 4 szt.
Publikacja ta dogłębnie analizuje różnice między wyceną małych przedsiębiorstw a dużych firm, odpowiadając na kluczowe pytania dotyczące specyfiki mniejszych podmiotów gospodarczych. Omawia, jakie kryteria decydują o zaliczeniu firmy do kategorii małych przedsiębiorstw z perspektywy wyceniającego. Zawarto w niej uzasadnienie, dlaczego metody stosowane przy wycenie dużych firm bywają niewystarczające, gdy stosuje się je do mniejszych podmiotów.
Książka szczegółowo opisuje, jaki wpływ ma właściciel na proces tworzenia wartości w małym przedsiębiorstwie oraz jak interpretować tzw. "kod wartości" takiego podmiotu. Pokazuje także, jak można zastosować standardowe metody wyceny w kontekście mniejszych firm, oraz jak przeprowadzić uproszczoną wycenę małego przedsiębiorstwa.
Dotychczasowe opracowania krajowe często marginalizowały znaczenie małych przedsiębiorstw lub traktowały je w sposób ograniczony, skupiając się jedynie na ich niewielkiej skali działania, co może prowadzić do błędnych wniosków. Ta książka proponuje szerokie ujęcie metodyczne, które uwzględnia unikalne aspekty funkcjonowania małych podmiotów gospodarczych. Recenzentem tej pracy jest prof. nzw. dr hab. Krystian Pera.