Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wojny biznesowe
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dlaczego jedne przedsiębiorstwa odnoszą sukces, podczas gdy inne ponoszą porażki? iPhone kontra BlackBerry, Adidas kontra Puma, Fender kontra Gibson, H&M kontra Zara – to tylko niektóre z wielkich rywalizacji biznesowych przedstawionych przez Davida Browna, autora popularnego podcastu Business Wars. Brown analizuje, co stoi za wzlotami i upadkami marek, które mają ogromny wpływ na nasze codzienne życie.
Wykorzystując znane strategiczne posunięcia oraz porady Sun Zi, Brown ukazuje, jak wyspecjalizowane firmy zdobywają przewagę, pokonując konkurencję, tworząc innowacyjne strategie i adaptując się do zmieniających się potrzeb społeczeństwa. Ich kluczowym celem jest wyprzedzanie konkurencji i pozostawanie liderami w swojej branży.
Historie zawarte w "Wojnach biznesowych" nie tylko przyciągają uwagę, ale również dostarczają cennych lekcji dotyczących wytrwałości, kreatywności, cierpliwości, finezji i innych umiejętności niezbędnych do zbudowania firmy odnoszącej sukcesy. Te spostrzeżenia są użyteczne dla wszystkich, niezależnie od pozycji zawodowej, oferując wartość zarówno dla freelancerów, jak i dla dyrektorów dużych międzynarodowych korporacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dlaczego jedne przedsiębiorstwa odnoszą sukces, podczas gdy inne ponoszą porażki? iPhone kontra BlackBerry, Adidas kontra Puma, Fender kontra Gibson, H&M kontra Zara – to tylko niektóre z wielkich rywalizacji biznesowych przedstawionych przez Davida Browna, autora popularnego podcastu Business Wars. Brown analizuje, co stoi za wzlotami i upadkami marek, które mają ogromny wpływ na nasze codzienne życie.
Wykorzystując znane strategiczne posunięcia oraz porady Sun Zi, Brown ukazuje, jak wyspecjalizowane firmy zdobywają przewagę, pokonując konkurencję, tworząc innowacyjne strategie i adaptując się do zmieniających się potrzeb społeczeństwa. Ich kluczowym celem jest wyprzedzanie konkurencji i pozostawanie liderami w swojej branży.
Historie zawarte w "Wojnach biznesowych" nie tylko przyciągają uwagę, ale również dostarczają cennych lekcji dotyczących wytrwałości, kreatywności, cierpliwości, finezji i innych umiejętności niezbędnych do zbudowania firmy odnoszącej sukcesy. Te spostrzeżenia są użyteczne dla wszystkich, niezależnie od pozycji zawodowej, oferując wartość zarówno dla freelancerów, jak i dla dyrektorów dużych międzynarodowych korporacji.
