Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
W stronę systemu. Infrastruktura techniczna dziewiętnastowiecznego miasta na przykładzie Galicji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka jest istotnym wkładem w debatę dotyczącą rozwoju nowoczesnej infrastruktury technicznej w miastach na ziemiach polskich od drugiej połowy XIX wieku do początku XX wieku.
Profesor Paweł Grata z Uniwersytetu Rzeszowskiego opisuje tę pracę jako pionierską. Przedstawia ona wysiłki miejskich społeczności Galicji w procesie modernizacji swoich regionów. Pomimo trudności i marginalnego położenia w stosunku do ówczesnych centrów cywilizacyjnych Europy, Galicja może poszczycić się osiągnięciami, które są uznawane za wspólny sukces mieszkańców oraz wizjonerskich liderów, zarówno inżynierów, jak i niektórych prezydentów i burmistrzów.
Profesor Grzegorz Hryciuk z Uniwersytetu Wrocławskiego podkreśla, że ukazanie wkładu Galicji w modernizację miast rzuca nowe światło na stereotyp tzw. nędzy galicyjskiej, zwłaszcza w kontekście Królestwa Polskiego. Probleme związane z ubóstwem i peryferyjnym położeniem nie przekreślają osiągnięć, które stały się udziałem lokalnych społeczności w pogoni za postępem i cywilizacyjnym rozwojem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka jest istotnym wkładem w debatę dotyczącą rozwoju nowoczesnej infrastruktury technicznej w miastach na ziemiach polskich od drugiej połowy XIX wieku do początku XX wieku.
Profesor Paweł Grata z Uniwersytetu Rzeszowskiego opisuje tę pracę jako pionierską. Przedstawia ona wysiłki miejskich społeczności Galicji w procesie modernizacji swoich regionów. Pomimo trudności i marginalnego położenia w stosunku do ówczesnych centrów cywilizacyjnych Europy, Galicja może poszczycić się osiągnięciami, które są uznawane za wspólny sukces mieszkańców oraz wizjonerskich liderów, zarówno inżynierów, jak i niektórych prezydentów i burmistrzów.
Profesor Grzegorz Hryciuk z Uniwersytetu Wrocławskiego podkreśla, że ukazanie wkładu Galicji w modernizację miast rzuca nowe światło na stereotyp tzw. nędzy galicyjskiej, zwłaszcza w kontekście Królestwa Polskiego. Probleme związane z ubóstwem i peryferyjnym położeniem nie przekreślają osiągnięć, które stały się udziałem lokalnych społeczności w pogoni za postępem i cywilizacyjnym rozwojem.
