Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Techniki menedżerskie skuteczne zarządzanie firmą
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stanowi kompleksowy przewodnik po różnorodnych metodach i technikach używanych w zarządzaniu przedsiębiorstwem, kładąc nacisk na ich efektywność oraz praktyczne zastosowanie. Autorzy koncentrują się na rozwiązaniach, które przyczyniają się do poprawy wyników firmy oraz optymalizacji pracy menedżerów. W publikacji przeanalizowane są kluczowe zasady organizacyjne oraz sposoby wdrożenia takich technik jak zarządzanie przez cele, delegowanie uprawnień, zarządzanie strategiczne, czy zarządzanie czasem, zmianą, konfliktami i stresem. Szczególną uwagę poświęcono również zarządzaniu procesami informacji oraz międzyosobowej komunikacji, istotnym dla skutecznego radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi. Książka wzbogacona jest wieloma przykładami, głównie z polskiego rynku, które pokazują praktyczne wykorzystanie omawianych technik w realnych sytuacjach biznesowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stanowi kompleksowy przewodnik po różnorodnych metodach i technikach używanych w zarządzaniu przedsiębiorstwem, kładąc nacisk na ich efektywność oraz praktyczne zastosowanie. Autorzy koncentrują się na rozwiązaniach, które przyczyniają się do poprawy wyników firmy oraz optymalizacji pracy menedżerów. W publikacji przeanalizowane są kluczowe zasady organizacyjne oraz sposoby wdrożenia takich technik jak zarządzanie przez cele, delegowanie uprawnień, zarządzanie strategiczne, czy zarządzanie czasem, zmianą, konfliktami i stresem. Szczególną uwagę poświęcono również zarządzaniu procesami informacji oraz międzyosobowej komunikacji, istotnym dla skutecznego radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi. Książka wzbogacona jest wieloma przykładami, głównie z polskiego rynku, które pokazują praktyczne wykorzystanie omawianych technik w realnych sytuacjach biznesowych.
