Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów!
W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że reklama na nim jest droga, trudna do ustawienia i nieskuteczna, a sam serwis nie jest przyjazny firmom, które chciałyby powierzyć mu swój budżet promocyjny.
Nic bardziej mylnego!
Jeśli chcesz dotrzeć z informacją o swoich produktach lub usługach do konkretnych biznesowych odbiorców, czyli właścicieli firm i kadry zarządzającej przedsiębiorstw - LinkedIn powinien być Twoim pierwszym wyborem, jeśli chodzi o portale społecznościowe. Musisz oczywiście zacząć od skutecznej komunikacji: założyć konto firmowe i regularnie publikować ciekawe treści. Jednak bez wykorzystywania mechanizmów reklamowych szybko stracisz kontrolę nad zasięgami. By temu zapobiec, skorzystaj z panelu reklamowego LinkedIna:
Dotrzyj z przesłaniem do właściwych osób
Zrealizuj założone cele biznesowe
Wygeneruj nowe leady
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów!
W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że reklama na nim jest droga, trudna do ustawienia i nieskuteczna, a sam serwis nie jest przyjazny firmom, które chciałyby powierzyć mu swój budżet promocyjny.
Nic bardziej mylnego!
Jeśli chcesz dotrzeć z informacją o swoich produktach lub usługach do konkretnych biznesowych odbiorców, czyli właścicieli firm i kadry zarządzającej przedsiębiorstw - LinkedIn powinien być Twoim pierwszym wyborem, jeśli chodzi o portale społecznościowe. Musisz oczywiście zacząć od skutecznej komunikacji: założyć konto firmowe i regularnie publikować ciekawe treści. Jednak bez wykorzystywania mechanizmów reklamowych szybko stracisz kontrolę nad zasięgami. By temu zapobiec, skorzystaj z panelu reklamowego LinkedIna:
Dotrzyj z przesłaniem do właściwych osób
Zrealizuj założone cele biznesowe
Wygeneruj nowe leady
Szczegóły
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 11.08 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 176
Rok wydania: 2021
Rozmiar: 140 x 205 mm
ID: 9788328380196
Autorzy: Artur Jabłoński
Wydawnictwo: Helion, One Press / Helion, Onepress
Inne książki: Artur Jabłoński
23.94 zł
jak nowa
-
23.94 zł
jak nowa
Taniej o 35.06 zł 59.00 zł
34.64 zł
nowa
-
21.17 zł
jak nowa
-
19.42 zł
dobry
-
34.64 zł
nowa
Taniej o 10.26 zł 44.90 zł
18.71 zł
jak nowa
-
18.71 zł
jak nowa
-
13.46 zł
dobry
-
10.75 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 16.19 zł 34.90 zł
36.92 zł
nowa
-
36.92 zł
nowa
Taniej o 1.08 zł 38.00 zł
4.56 zł
jak nowa
-
4.56 zł
jak nowa
Taniej o 10.43 zł 14.99 zł
11.08 zł
jak nowa
-
11.08 zł
jak nowa
Taniej o 45.92 zł 57.00 zł
3.43 zł
dobry
-
3.43 zł
dobry
Taniej o 6.47 zł 9.90 zł
Inne książki: Pozostałe książki
82.64 zł
nowa
-
82.64 zł
nowa
35.31 zł
jak nowa
-
35.31 zł
jak nowa
-
26.55 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 43.69 zł 79.00 zł
22.36 zł
dobry
-
21.98 zł
jak nowa
-
22.36 zł
dobry
Taniej o 19.64 zł 42.00 zł
38.86 zł
dobry
-
46.15 zł
jak nowa
-
38.86 zł
dobry
Taniej o 26.04 zł 64.90 zł
31.37 zł
jak nowa
-
31.37 zł
jak nowa
-
25.28 zł
dobry
Taniej o 13.53 zł 44.90 zł
70.39 zł
jak nowa
-
70.39 zł
jak nowa
63.00 zł
nowa
-
24.43 zł
jak nowa
-
63.00 zł
nowa
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew