Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta stanowi przewodnik po świecie pisania efektywnych komunikatów biznesowych, których zasady różnią się od tych poznanych w szkole. Współczesne podejście do tekstów informacyjnych i reklamowych zmienia sposób, w jaki piszemy i czytamy, co wymaga nowego podejścia do tworzenia treści, które skutecznie przekonują i informują.
Czytelnik znajdzie tutaj wskazówki dotyczące tego, jak odbiorcy przyswajają teksty, zwłaszcza te reklamowe i zamieszczane w internecie. Książka podkreśla, że często forma przekazu jest ważniejsza niż sama jego treść. Autorzy prezentują skuteczne metody pisania, które są w stanie przyciągnąć uwagę odbiorcy i utrzymać jego zainteresowanie. Ponadto, książka oferuje zestaw gotowych rozwiązań i schematów, które można bezpośrednio wykorzystać w tworzeniu efektywnych tekstów reklamowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta stanowi przewodnik po świecie pisania efektywnych komunikatów biznesowych, których zasady różnią się od tych poznanych w szkole. Współczesne podejście do tekstów informacyjnych i reklamowych zmienia sposób, w jaki piszemy i czytamy, co wymaga nowego podejścia do tworzenia treści, które skutecznie przekonują i informują.
Czytelnik znajdzie tutaj wskazówki dotyczące tego, jak odbiorcy przyswajają teksty, zwłaszcza te reklamowe i zamieszczane w internecie. Książka podkreśla, że często forma przekazu jest ważniejsza niż sama jego treść. Autorzy prezentują skuteczne metody pisania, które są w stanie przyciągnąć uwagę odbiorcy i utrzymać jego zainteresowanie. Ponadto, książka oferuje zestaw gotowych rozwiązań i schematów, które można bezpośrednio wykorzystać w tworzeniu efektywnych tekstów reklamowych.
