Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Skuteczna reklama na LinkedIn
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zwróć się do specjalistów ze swoją reklamą! LinkedIn został stworzony jako platforma umożliwiająca profesjonalistom nawiązywanie kontaktów zawodowych i biznesowych. Choć nie cieszy się taką popularnością jak Facebook i nie ma takiego zasięgu jak Twitter, to jednak 700 milionów użytkowników posiada swoje konta na LinkedInie, z czego 40% korzysta z serwisu wielokrotnie w ciągu dnia. Mimo to, LinkedIn nie jest w pełni doceniany przez reklamodawców. Krąży przekonanie, że reklama na nim jest zbyt droga, skomplikowana w konfiguracji i mało efektywna, a dodatkowo, że platforma nie jest przychylna firmom chcącym zainwestować w kampanie promocyjne.
To zupełna błędna opinia! Jeśli Twoim celem jest dotarcie z ofertą swoich produktów lub usług do ściśle określonej biznesowej grupy docelowej, takiej jak właściciele firm i kadra zarządzająca, LinkedIn powinien być Twoim priorytetem wśród portali społecznościowych. Zacznij od efektywnej komunikacji poprzez utworzenie konta firmowego i regularne publikowanie interesujących treści. Jednak, aby utrzymać kontrolę nad zasięgiem, niezbędne jest skorzystanie z narzędzi reklamowych LinkedIna. Dzięki temu dotrzesz do odpowiednich odbiorców, zrealizujesz wyznaczone cele biznesowe i wygenerujesz nowe leady.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zwróć się do specjalistów ze swoją reklamą! LinkedIn został stworzony jako platforma umożliwiająca profesjonalistom nawiązywanie kontaktów zawodowych i biznesowych. Choć nie cieszy się taką popularnością jak Facebook i nie ma takiego zasięgu jak Twitter, to jednak 700 milionów użytkowników posiada swoje konta na LinkedInie, z czego 40% korzysta z serwisu wielokrotnie w ciągu dnia. Mimo to, LinkedIn nie jest w pełni doceniany przez reklamodawców. Krąży przekonanie, że reklama na nim jest zbyt droga, skomplikowana w konfiguracji i mało efektywna, a dodatkowo, że platforma nie jest przychylna firmom chcącym zainwestować w kampanie promocyjne.
To zupełna błędna opinia! Jeśli Twoim celem jest dotarcie z ofertą swoich produktów lub usług do ściśle określonej biznesowej grupy docelowej, takiej jak właściciele firm i kadra zarządzająca, LinkedIn powinien być Twoim priorytetem wśród portali społecznościowych. Zacznij od efektywnej komunikacji poprzez utworzenie konta firmowego i regularne publikowanie interesujących treści. Jednak, aby utrzymać kontrolę nad zasięgiem, niezbędne jest skorzystanie z narzędzi reklamowych LinkedIna. Dzięki temu dotrzesz do odpowiednich odbiorców, zrealizujesz wyznaczone cele biznesowe i wygenerujesz nowe leady.
