Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zrozumieć marketing w.2
Autorzy:
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!
Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.
Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.
Dowiedz się, jak:
- Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług
- Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę
- Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową
- Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn)
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!
Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.
Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.
Dowiedz się, jak:
- Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług
- Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę
- Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową
- Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn)
Szczegóły
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 24.93 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 280
Rok wydania: 2022
Rozmiar: 140 x 280 mm
ID: 9788328393097
Autorzy: Artur Jabłoński, Marek Piasek
Wydawnictwo: One Press / Helion, Onepress
Inne książki: Artur Jabłoński
3.50 zł
dobry
-
3.50 zł
dobry
36.92 zł
nowa
-
36.92 zł
nowa
Taniej o 1.08 zł 38.00 zł
4.95 zł
jak nowa
-
4.95 zł
jak nowa
Taniej o 4.95 zł 9.90 zł
4.02 zł
dobry
-
5.35 zł
jak nowa
-
4.02 zł
dobry
Taniej o 6.68 zł 10.70 zł
15.12 zł
jak nowa
-
15.12 zł
jak nowa
19.09 zł
jak nowa
-
19.09 zł
jak nowa
Taniej o 15.81 zł 34.90 zł
4.74 zł
jak nowa
-
4.74 zł
jak nowa
Taniej o 10.25 zł 14.99 zł
Inne książki: Pozostałe książki
36.77 zł
jak nowa
-
36.77 zł
jak nowa
Taniej o 42.23 zł 79.00 zł
49.34 zł
jak nowa
-
49.34 zł
jak nowa
Taniej o 49.66 zł 99.00 zł
31.29 zł
jak nowa
-
31.29 zł
jak nowa
-
29.43 zł
dobry
-
25.55 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 7.71 zł 39.00 zł
36.59 zł
dobry
-
36.59 zł
dobry
Taniej o 33.31 zł 69.90 zł
20.34 zł
widoczne ślady używania
-
20.34 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 58.66 zł 79.00 zł
76.96 zł
jak nowa
-
76.96 zł
jak nowa
19.09 zł
jak nowa
-
19.09 zł
jak nowa
Taniej o 15.81 zł 34.90 zł
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew