Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Projektowanie oprogramowania dla zupełnie początkujących. Owoce programowania
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Umiejętność programowania to znacznie więcej niż tylko tworzenie kodu i jego organizacja w formie funkcji, procedur czy modułów. Nawet najbardziej nowoczesne języki i innowacyjne podejścia do programowania nie zapewnią powodzenia, jeżeli projekt aplikacji nie jest dobrze przemyślany, a jej logika jest niepełna. Natomiast poświęcenie czasu na staranne zaplanowanie struktury aplikacji uczyni proces kodowania bardziej przejrzystym, a sama aplikacja stanie się bardziej wydajna i odporna na błędy, ułatwiając także późniejsze modyfikacje i rozwój oprogramowania.
Dla tych, którzy chcą stworzyć swoją pierwszą aplikację, ta książka jest doskonałym wyborem. Aby w pełni zrozumieć jej zawartość, nie jest wymagana znajomość żadnego konkretnego języka programowania. W książce znajdziesz wyjaśnienia działania programów oraz sposoby ich użycia w rozwiązywaniu konkretnych problemów. Wiedza na temat projektowania aplikacji jest przedstawiona za pomocą pseudokodu i schematów blokowych, co ułatwia zrozumienie koncepcji. Opisano tu kluczowe zagadnienia, takie jak typy danych, zmienne i funkcje, oraz bardziej zaawansowane tematy, takie jak programowanie obiektowe, tworzenie graficznych interfejsów użytkownika i pisanie programów sterowanych zdarzeniami. W tym wydaniu książki dokonano także licznych poprawek i uzupełnień, obejmujących m.in. języki programowania Java, Python i C++, a także tworzenie aplikacji na urządzenia mobilne.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Umiejętność programowania to znacznie więcej niż tylko tworzenie kodu i jego organizacja w formie funkcji, procedur czy modułów. Nawet najbardziej nowoczesne języki i innowacyjne podejścia do programowania nie zapewnią powodzenia, jeżeli projekt aplikacji nie jest dobrze przemyślany, a jej logika jest niepełna. Natomiast poświęcenie czasu na staranne zaplanowanie struktury aplikacji uczyni proces kodowania bardziej przejrzystym, a sama aplikacja stanie się bardziej wydajna i odporna na błędy, ułatwiając także późniejsze modyfikacje i rozwój oprogramowania.
Dla tych, którzy chcą stworzyć swoją pierwszą aplikację, ta książka jest doskonałym wyborem. Aby w pełni zrozumieć jej zawartość, nie jest wymagana znajomość żadnego konkretnego języka programowania. W książce znajdziesz wyjaśnienia działania programów oraz sposoby ich użycia w rozwiązywaniu konkretnych problemów. Wiedza na temat projektowania aplikacji jest przedstawiona za pomocą pseudokodu i schematów blokowych, co ułatwia zrozumienie koncepcji. Opisano tu kluczowe zagadnienia, takie jak typy danych, zmienne i funkcje, oraz bardziej zaawansowane tematy, takie jak programowanie obiektowe, tworzenie graficznych interfejsów użytkownika i pisanie programów sterowanych zdarzeniami. W tym wydaniu książki dokonano także licznych poprawek i uzupełnień, obejmujących m.in. języki programowania Java, Python i C++, a także tworzenie aplikacji na urządzenia mobilne.
