Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podaj dalej czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki
Autorzy:
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
,,Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki" to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent.
Książka nie jest poradnikiem o sztuce opowiadania. ,,Podaj dalej..." sama w sobie jest opowieścią. Literacka forma narracji i niesztampowy styl wypowiedzi autora sprawia, że przedstawione narzędzia traktujemy jako element fabuły większej opowieści...
Podążając za wskazówkami autora, tak jak mityczny bohater wyruszysz w podróż, by przedzierając się przez gąszcz rynkowych pułapek, odkryć to co najcenniejsze w Twojej marce. Ta podróż będzie wyzwaniem, ale nagroda - zdobycie zaufania klientów i zaangażowanie ich w kontynuowanie Twojej opowieści, będzie bezcenna.
Książka Grzegorza Kossona jest pierwszą polską próbą całościowego spojrzenia na rolę storytellingu w marketingu i reklamie. (...) "Podaj dalej" to również propozycja pewnej filozofii marketingu - wzbogacenie marki i dodanie jej kolejnego wymiaru poza "osobowością" czy "charakterem" - obdarzenie jej właśnie wymiarem duchowym. To zaś zupełnie odmienny sposób komunikowania się z konsumentem, który znowu staje się przede wszystkim Człowiekiem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
,,Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki" to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent.
Książka nie jest poradnikiem o sztuce opowiadania. ,,Podaj dalej..." sama w sobie jest opowieścią. Literacka forma narracji i niesztampowy styl wypowiedzi autora sprawia, że przedstawione narzędzia traktujemy jako element fabuły większej opowieści...
Podążając za wskazówkami autora, tak jak mityczny bohater wyruszysz w podróż, by przedzierając się przez gąszcz rynkowych pułapek, odkryć to co najcenniejsze w Twojej marce. Ta podróż będzie wyzwaniem, ale nagroda - zdobycie zaufania klientów i zaangażowanie ich w kontynuowanie Twojej opowieści, będzie bezcenna.
Książka Grzegorza Kossona jest pierwszą polską próbą całościowego spojrzenia na rolę storytellingu w marketingu i reklamie. (...) "Podaj dalej" to również propozycja pewnej filozofii marketingu - wzbogacenie marki i dodanie jej kolejnego wymiaru poza "osobowością" czy "charakterem" - obdarzenie jej właśnie wymiarem duchowym. To zaś zupełnie odmienny sposób komunikowania się z konsumentem, który znowu staje się przede wszystkim Człowiekiem.
Szczegóły
Inne wydania książki
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 33.13 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 304
Rok wydania: 2013
Rozmiar: 21 x 22 mm
ID: 9788363566173
Autorzy: Grzegorz Kosson
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
Inne wydania książki: Podaj dalej czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki
34.21 zł
widoczne ślady używania
-
33.13 zł
dobry
-
34.21 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 18.79 zł 53.00 zł
Inne książki: Grzegorz Kosson
6.62 zł
dobry
-
6.62 zł
dobry
Taniej o 38.28 zł 44.90 zł
19.87 zł
jak nowa
-
19.87 zł
jak nowa
Taniej o 24.13 zł 44.00 zł
33.13 zł
dobry
-
33.13 zł
dobry
-
34.21 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 19.87 zł 53.00 zł
Inne książki: Literatura faktu, reportaż
33.10 zł
jak nowa
-
33.10 zł
jak nowa
-
46.48 zł
dobry
-
21.66 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 6.80 zł 39.90 zł
36.56 zł
nowa
-
19.61 zł
jak nowa
-
36.56 zł
nowa
Taniej o 8.34 zł 44.90 zł
29.38 zł
jak nowa
-
29.38 zł
jak nowa
-
25.01 zł
dobry
-
24.41 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 5.52 zł 34.90 zł
31.29 zł
nowa
-
5.50 zł
jak nowa
-
4.17 zł
widoczne ślady używania
-
31.29 zł
nowa
Taniej o 3.61 zł 34.90 zł
18.07 zł
jak nowa
-
18.07 zł
jak nowa
Taniej o 16.83 zł 34.90 zł
33.61 zł
jak nowa
-
33.61 zł
jak nowa
-
30.60 zł
dobry
Taniej o 26.29 zł 59.90 zł
29.34 zł
jak nowa
-
29.34 zł
jak nowa
Taniej o 25.56 zł 54.90 zł
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew