Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki
Autorzy:
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki" autorstwa Grzegorza Kossona to wciągająca lektura, która zabiera czytelnika w inspirującą podróż po świecie marek. Książka kładzie nacisk na odkrywanie wewnętrznego powołania i talentu, które stoją za sukcesem opowieści marek, a nie jedynie na same osiągnięcia tych firm.
Nie jest to tradycyjny poradnik o sztuce opowiadania, lecz fascynująca narracja, w której narzędzia storytellingu są integralną częścią większej fabuły. Styl autora, pełen literackiego wyrafinowania, wciąga i zachęca do refleksji nad rolą opowieści w budowaniu marki.
Podążając za wskazówkami Kossona, czytelnik niczym bohater mitycznej wyprawy, wyrusza na wyprawę przez zawiłości rynku, by odkryć to, co najcenniejsze w swojej marce. Choć podróż ta jest pełna wyzwań, nagroda w postaci zaufania klientów i ich zaangażowania w ciąg dalszy opowieści, jest nieoceniona.
To pierwsza polska książka, która kompleksowo analizuje rolę storytellingu w marketingu i reklamie. "Podaj dalej" proponuje również nową filozofię marketingową, wzbogacając markę o duchowy wymiar, co stanowi całkowicie inny sposób komunikacji z konsumentem, traktując go przede wszystkim jako Człowieka.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki" autorstwa Grzegorza Kossona to wciągająca lektura, która zabiera czytelnika w inspirującą podróż po świecie marek. Książka kładzie nacisk na odkrywanie wewnętrznego powołania i talentu, które stoją za sukcesem opowieści marek, a nie jedynie na same osiągnięcia tych firm.
Nie jest to tradycyjny poradnik o sztuce opowiadania, lecz fascynująca narracja, w której narzędzia storytellingu są integralną częścią większej fabuły. Styl autora, pełen literackiego wyrafinowania, wciąga i zachęca do refleksji nad rolą opowieści w budowaniu marki.
Podążając za wskazówkami Kossona, czytelnik niczym bohater mitycznej wyprawy, wyrusza na wyprawę przez zawiłości rynku, by odkryć to, co najcenniejsze w swojej marce. Choć podróż ta jest pełna wyzwań, nagroda w postaci zaufania klientów i ich zaangażowania w ciąg dalszy opowieści, jest nieoceniona.
To pierwsza polska książka, która kompleksowo analizuje rolę storytellingu w marketingu i reklamie. "Podaj dalej" proponuje również nową filozofię marketingową, wzbogacając markę o duchowy wymiar, co stanowi całkowicie inny sposób komunikacji z konsumentem, traktując go przede wszystkim jako Człowieka.
Szczegóły
Inne wydania książki
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 32.47 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 304
Rok wydania: 2013
Rozmiar: 21 x 22 mm
ID: 9788363566173
Autorzy: Grzegorz Kosson
Wydawnictwo: Słowa i Myśli, Wydawnictwo Słowa i Myśli
Inne wydania książki: Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki
31.56 zł
widoczne ślady używania
-
32.47 zł
dobry
-
31.56 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 21.44 zł 53.00 zł
Inne książki: Grzegorz Kosson
6.11 zł
dobry
-
6.11 zł
dobry
Taniej o 38.79 zł 44.90 zł
11.46 zł
widoczne ślady używania
-
11.46 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 28.44 zł 39.90 zł
32.47 zł
dobry
-
32.47 zł
dobry
-
31.56 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 20.53 zł 53.00 zł
18.33 zł
jak nowa
-
18.33 zł
jak nowa
Taniej o 25.67 zł 44.00 zł
Inne książki: Literatura faktu, reportaż
35.56 zł
jak nowa
-
35.56 zł
jak nowa
-
29.01 zł
dobry
-
28.33 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 9.34 zł 44.90 zł
15.92 zł
jak nowa
-
15.92 zł
jak nowa
Taniej o 24.07 zł 39.99 zł
38.15 zł
jak nowa
-
38.15 zł
jak nowa
-
30.66 zł
dobry
31.91 zł
nowa
-
31.91 zł
nowa
Taniej o 2.99 zł 34.90 zł
24.89 zł
jak nowa
-
24.89 zł
jak nowa
Taniej o 15.01 zł 39.90 zł
53.32 zł
jak nowa
-
53.32 zł
jak nowa
-
40.91 zł
dobry
50.30 zł
jak nowa
-
50.30 zł
jak nowa
-
42.44 zł
dobry
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
750 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Punkty odbioru DHL
7.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew