Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Złam konwencje, czyli jak stworzyć wielką markę
Autorzy:
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są ,,strzałem w kolano" budują coraz większą ich potęgę. Myślisz - stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... ZŁAMALI KONWENCJĘ.
Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie ,,tylko" produktu... już nie wystarczy. Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu.
Brand persona, przeżyj to sam, wywiad ,,dlaczego?" a może poziom wyżej... które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki? Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę pójdziesz - czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są ,,strzałem w kolano" budują coraz większą ich potęgę. Myślisz - stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... ZŁAMALI KONWENCJĘ.
Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie ,,tylko" produktu... już nie wystarczy. Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu.
Brand persona, przeżyj to sam, wywiad ,,dlaczego?" a może poziom wyżej... które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki? Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę pójdziesz - czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.
Szczegóły
Inne wydania książki
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 11.69 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 152
Rok wydania: 2013
Rozmiar: 21 x 23 mm
ID: 9788363566098
Autorzy: Grzegorz Kosson
Wydawnictwo: Słowa i Myśli, Wydawnictwo Słowa i Myśli
Inne wydania książki: Złam konwencje, czyli jak stworzyć wielką markę
11.69 zł
widoczne ślady używania
-
11.69 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 28.21 zł 39.90 zł
Inne książki: Grzegorz Kosson
6.23 zł
dobry
-
6.23 zł
dobry
Taniej o 38.67 zł 44.90 zł
32.47 zł
dobry
-
32.47 zł
dobry
-
32.20 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 20.53 zł 53.00 zł
18.33 zł
jak nowa
-
18.33 zł
jak nowa
Taniej o 25.67 zł 44.00 zł
11.69 zł
widoczne ślady używania
-
11.69 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 28.21 zł 39.90 zł
Inne książki: Marketing
35.64 zł
nowa
-
35.64 zł
nowa
Taniej o 9.26 zł 44.90 zł
18.36 zł
jak nowa
-
18.36 zł
jak nowa
-
24.97 zł
dobry
-
24.53 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 11.54 zł 29.90 zł
46.39 zł
dobry
-
46.39 zł
dobry
Taniej o 0.51 zł 46.90 zł
28.02 zł
dobry
-
47.68 zł
jak nowa
-
28.02 zł
dobry
Taniej o 46.88 zł 74.90 zł
43.59 zł
dobry
-
43.59 zł
dobry
40.00 zł
jak nowa
-
40.00 zł
jak nowa
Taniej o 37.00 zł 77.00 zł
104.75 zł
dobry
-
104.75 zł
dobry
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Punkty odbioru DHL
7.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew