Książka - PERSWAZYJNY TELEMARKETING

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

PERSWAZYJNY TELEMARKETING

PERSWAZYJNY TELEMARKETING

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Jak zostać skutecznym komunikatorem telefonicznym? Gdy Aleksander Bell opatentował telefon, nikt nie spodziewał się, że urządzenie to stanie się nieodzownym elementem biznesowego świata wiele lat później. Komunikacja przez telefon stanowi wyzwanie ze względu na brak możliwości korzystania z gestów, mimiki czy niewielki stopień personalizacji jak w przypadku e-maili. Mimo to, trudności te mogą zostać zamienione w atuty. Jak zamienić potencjalne przeszkody w przewagę podczas rozmów telefonicznych?

Jeżeli pełnisz rolę sprzedawcy, konsultanta, doradcy klienta, czy pracujesz na help desku albo infolinii, każda rozmowa telefoniczna z klientem sprawia, że stajesz się "telemarketerem". Znaczenie tej roli jest ogromne. Wyposażenie się w zestaw sprawdzonych technik zarządzania relacjami z klientami i ich emocjami jest kluczowe w rozmowach biznesowych.

Ta książka dostarcza wskazówek, jak skutecznie działać w różnych sytuacjach telefonicznych: co począć, gdy klient wybiera konkurencję, gdy uważa, że twoje produkty są zbyt drogie, gdy napotyka trudności ze zrozumieniem twoich wyjaśnień, gdy odbierasz połączenie za kolegę lub gdy rozmówca staje się nieuprzejmy. To chwile, w których możesz zrobić dobre wrażenie lub stracić rezon. Opanuj sztukę sprzedaży i obsługi klienta, nie pozwalając, by pojedyncza trudna rozmowa zepsuła ci dzień.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Jak zostać skutecznym komunikatorem telefonicznym? Gdy Aleksander Bell opatentował telefon, nikt nie spodziewał się, że urządzenie to stanie się nieodzownym elementem biznesowego świata wiele lat później. Komunikacja przez telefon stanowi wyzwanie ze względu na brak możliwości korzystania z gestów, mimiki czy niewielki stopień personalizacji jak w przypadku e-maili. Mimo to, trudności te mogą zostać zamienione w atuty. Jak zamienić potencjalne przeszkody w przewagę podczas rozmów telefonicznych?

Jeżeli pełnisz rolę sprzedawcy, konsultanta, doradcy klienta, czy pracujesz na help desku albo infolinii, każda rozmowa telefoniczna z klientem sprawia, że stajesz się "telemarketerem". Znaczenie tej roli jest ogromne. Wyposażenie się w zestaw sprawdzonych technik zarządzania relacjami z klientami i ich emocjami jest kluczowe w rozmowach biznesowych.

Ta książka dostarcza wskazówek, jak skutecznie działać w różnych sytuacjach telefonicznych: co począć, gdy klient wybiera konkurencję, gdy uważa, że twoje produkty są zbyt drogie, gdy napotyka trudności ze zrozumieniem twoich wyjaśnień, gdy odbierasz połączenie za kolegę lub gdy rozmówca staje się nieuprzejmy. To chwile, w których możesz zrobić dobre wrażenie lub stracić rezon. Opanuj sztukę sprzedaży i obsługi klienta, nie pozwalając, by pojedyncza trudna rozmowa zepsuła ci dzień.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 19.41 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 160
Rok wydania: 2011
Rozmiar: 140 × 210 mm
ID: 9788324629060
Wydawnictwo:

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki: Bartłomiej Stolarczyk

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info