Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
PERSWAZYJNY TELEMARKETING
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jak zostać skutecznym komunikatorem telefonicznym? Gdy Aleksander Bell opatentował telefon, nikt nie spodziewał się, że urządzenie to stanie się nieodzownym elementem biznesowego świata wiele lat później. Komunikacja przez telefon stanowi wyzwanie ze względu na brak możliwości korzystania z gestów, mimiki czy niewielki stopień personalizacji jak w przypadku e-maili. Mimo to, trudności te mogą zostać zamienione w atuty. Jak zamienić potencjalne przeszkody w przewagę podczas rozmów telefonicznych?
Jeżeli pełnisz rolę sprzedawcy, konsultanta, doradcy klienta, czy pracujesz na help desku albo infolinii, każda rozmowa telefoniczna z klientem sprawia, że stajesz się "telemarketerem". Znaczenie tej roli jest ogromne. Wyposażenie się w zestaw sprawdzonych technik zarządzania relacjami z klientami i ich emocjami jest kluczowe w rozmowach biznesowych.
Ta książka dostarcza wskazówek, jak skutecznie działać w różnych sytuacjach telefonicznych: co począć, gdy klient wybiera konkurencję, gdy uważa, że twoje produkty są zbyt drogie, gdy napotyka trudności ze zrozumieniem twoich wyjaśnień, gdy odbierasz połączenie za kolegę lub gdy rozmówca staje się nieuprzejmy. To chwile, w których możesz zrobić dobre wrażenie lub stracić rezon. Opanuj sztukę sprzedaży i obsługi klienta, nie pozwalając, by pojedyncza trudna rozmowa zepsuła ci dzień.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jak zostać skutecznym komunikatorem telefonicznym? Gdy Aleksander Bell opatentował telefon, nikt nie spodziewał się, że urządzenie to stanie się nieodzownym elementem biznesowego świata wiele lat później. Komunikacja przez telefon stanowi wyzwanie ze względu na brak możliwości korzystania z gestów, mimiki czy niewielki stopień personalizacji jak w przypadku e-maili. Mimo to, trudności te mogą zostać zamienione w atuty. Jak zamienić potencjalne przeszkody w przewagę podczas rozmów telefonicznych?
Jeżeli pełnisz rolę sprzedawcy, konsultanta, doradcy klienta, czy pracujesz na help desku albo infolinii, każda rozmowa telefoniczna z klientem sprawia, że stajesz się "telemarketerem". Znaczenie tej roli jest ogromne. Wyposażenie się w zestaw sprawdzonych technik zarządzania relacjami z klientami i ich emocjami jest kluczowe w rozmowach biznesowych.
Ta książka dostarcza wskazówek, jak skutecznie działać w różnych sytuacjach telefonicznych: co począć, gdy klient wybiera konkurencję, gdy uważa, że twoje produkty są zbyt drogie, gdy napotyka trudności ze zrozumieniem twoich wyjaśnień, gdy odbierasz połączenie za kolegę lub gdy rozmówca staje się nieuprzejmy. To chwile, w których możesz zrobić dobre wrażenie lub stracić rezon. Opanuj sztukę sprzedaży i obsługi klienta, nie pozwalając, by pojedyncza trudna rozmowa zepsuła ci dzień.
