Książka - Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki

Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka Dana Schawbela została uznana za najlepszą pozycję 2009 roku w zakresie rozwoju kariery przez "New York Post" i stała się jednym z najpopularniejszych tytułów na Amazon.com w Japonii. W tej dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości biznesowej, Schawbel przedstawia nowe podejście do budowania osobistej marki, które może przekształcić Twoje życie.

Gary Vaynerchuk, założyciel Wine Library TV, podkreśla, że Schawbel uchwycił istotę transformacji rynku brandingowego. Współcześnie jesteśmy świadomi, że nie kupujemy produktów, ale logotypy, które je reprezentują. To samo odnosi się do naszego wizerunku zawodowego. Książka podkreśla, jak ważne jest zrozumienie, że my sami jesteśmy marką, która wymaga właściwego zarządzania.

W obliczu niepewności na rynku pracy, kluczowym kapitałem staje się nasz własny potencjał. Schawbel kładzie nacisk na wykorzystanie technologii i mediów społecznościowych - takich jak LinkedIn, Facebook czy Twitter - jako narzędzi do budowania marki osobistej. Dzięki nim każdy z nas może przedstawić się jako ekspert w swojej dziedzinie, tworząc unikalną i publiczną tożsamość.

Dan Schawbel, jako partner zarządzający Millennial Branding LLC i uznany specjalista w personal brandingu, dzieli się swoją wiedzą zdobytą w trakcie kariery zawodowej. Jego blog PersonalBrandingBlog.com został doceniony przez takie media, jak Reuters i Fox Business, zdobywając miejsce w czołowych rankingach marketingowych. Schawbel był również jednym z pierwszych blogerów posiadających własną aplikację na iPhone'a. Współpracuje z wieloma prestiżowymi mediami, publikując artykuły na temat budowy marki osobistej w takich miejscach jak "New York Times", "Wall Street Journal" czy "USA Today".

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka Dana Schawbela została uznana za najlepszą pozycję 2009 roku w zakresie rozwoju kariery przez "New York Post" i stała się jednym z najpopularniejszych tytułów na Amazon.com w Japonii. W tej dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości biznesowej, Schawbel przedstawia nowe podejście do budowania osobistej marki, które może przekształcić Twoje życie.

Gary Vaynerchuk, założyciel Wine Library TV, podkreśla, że Schawbel uchwycił istotę transformacji rynku brandingowego. Współcześnie jesteśmy świadomi, że nie kupujemy produktów, ale logotypy, które je reprezentują. To samo odnosi się do naszego wizerunku zawodowego. Książka podkreśla, jak ważne jest zrozumienie, że my sami jesteśmy marką, która wymaga właściwego zarządzania.

W obliczu niepewności na rynku pracy, kluczowym kapitałem staje się nasz własny potencjał. Schawbel kładzie nacisk na wykorzystanie technologii i mediów społecznościowych - takich jak LinkedIn, Facebook czy Twitter - jako narzędzi do budowania marki osobistej. Dzięki nim każdy z nas może przedstawić się jako ekspert w swojej dziedzinie, tworząc unikalną i publiczną tożsamość.

Dan Schawbel, jako partner zarządzający Millennial Branding LLC i uznany specjalista w personal brandingu, dzieli się swoją wiedzą zdobytą w trakcie kariery zawodowej. Jego blog PersonalBrandingBlog.com został doceniony przez takie media, jak Reuters i Fox Business, zdobywając miejsce w czołowych rankingach marketingowych. Schawbel był również jednym z pierwszych blogerów posiadających własną aplikację na iPhone'a. Współpracuje z wieloma prestiżowymi mediami, publikując artykuły na temat budowy marki osobistej w takich miejscach jak "New York Times", "Wall Street Journal" czy "USA Today".

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 21.68 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 264
Rok wydania: 2012
Rozmiar: 160 × 235 mm
ID: 9788324635023
Autorzy:

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki: Dan Schawbel

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info