Książka - Od semiotyki do konsumpcjonizmu. O potrzebie wartościowania fotografii

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Od semiotyki do konsumpcjonizmu. O potrzebie wartościowania fotografii

Od semiotyki do konsumpcjonizmu. O potrzebie wartościowania fotografii

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Monografia "Od semiotyki do konsumpcjonizmu. O potrzebie wartościowania fotografii" zajmuje się wieloma aspektami związanymi z fotografią, zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym, oferując spójne podejście do zagadnienia wizualnej komunikacji. Książka korzysta z dorobku teoretyków takich jak Roland Barthes i John Berger, a także praktyków pokroju Henri'ego Cartier-Bressona, Roberta Capa oraz Eugena Smitha, dzięki czemu analizuje fotografię z różnych naukowych perspektyw.

Wartością tej publikacji jest spójna konstrukcja oparta na wspólnych założeniach metodologicznych, głównie semiologicznych i bazujących na krytycznej analizie dyskursu. Autorzy kładą duży nacisk na jakość komunikacji wizualnej, dbając zarówno o praktyczne aspekty fotografii w kontekście dziennikarskim, artystycznym czy reklamowym, jak i o jej standardy etyczne. Istotne jest dążenie do uczciwego przedstawiania tematów politycznych oraz relacjonowanie problemów współczesnego świata z empatią i wrażliwością, zwłaszcza w dobie globalnych kryzysów jak pandemia, wojny czy migracje.

Autorzy zwracają również uwagę na etyczną odpowiedzialność nie tylko zawodowych fotografów, kuratorów czy fotoedytorów, ale także wszystkich prosumentów współtworzących dzisiejszą mediosferę wizualną. To podejście podkreśla potrzebę uwrażliwiania odbiorców na aspekty etyczne w konsumpcji treści obrazowych.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

6

58.74 zł

nowa

ok
Taniej o 3.71 złCena rynkowa: 62.45 zł
  • nowa książka

Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy

brak

jak nowa

brak

dobry

brak

widoczne ślady używania

Dostępna ilość 6

Uwaga została 1 szt.

Posiadamy 6 szt.

Dostępna ilość

62.45

58.74

Monografia "Od semiotyki do konsumpcjonizmu. O potrzebie wartościowania fotografii" zajmuje się wieloma aspektami związanymi z fotografią, zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym, oferując spójne podejście do zagadnienia wizualnej komunikacji. Książka korzysta z dorobku teoretyków takich jak Roland Barthes i John Berger, a także praktyków pokroju Henri'ego Cartier-Bressona, Roberta Capa oraz Eugena Smitha, dzięki czemu analizuje fotografię z różnych naukowych perspektyw.

Wartością tej publikacji jest spójna konstrukcja oparta na wspólnych założeniach metodologicznych, głównie semiologicznych i bazujących na krytycznej analizie dyskursu. Autorzy kładą duży nacisk na jakość komunikacji wizualnej, dbając zarówno o praktyczne aspekty fotografii w kontekście dziennikarskim, artystycznym czy reklamowym, jak i o jej standardy etyczne. Istotne jest dążenie do uczciwego przedstawiania tematów politycznych oraz relacjonowanie problemów współczesnego świata z empatią i wrażliwością, zwłaszcza w dobie globalnych kryzysów jak pandemia, wojny czy migracje.

Autorzy zwracają również uwagę na etyczną odpowiedzialność nie tylko zawodowych fotografów, kuratorów czy fotoedytorów, ale także wszystkich prosumentów współtworzących dzisiejszą mediosferę wizualną. To podejście podkreśla potrzebę uwrażliwiania odbiorców na aspekty etyczne w konsumpcji treści obrazowych.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 58.74 zł

Okładka: Miękka

Ilość stron: 200

Rok wydania: 2021

Rozmiar: 160 x 220 mm

ID: 9788381803984

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

9.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

DPD Pickup Punkt Odbioru

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier InPost

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info