Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Od semiotyki do konsumpcjonizmu. O potrzebie wartościowania fotografii
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia "Od semiotyki do konsumpcjonizmu. O potrzebie wartościowania fotografii" zajmuje się wieloma aspektami związanymi z fotografią, zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym, oferując spójne podejście do zagadnienia wizualnej komunikacji. Książka korzysta z dorobku teoretyków takich jak Roland Barthes i John Berger, a także praktyków pokroju Henri'ego Cartier-Bressona, Roberta Capa oraz Eugena Smitha, dzięki czemu analizuje fotografię z różnych naukowych perspektyw.
Wartością tej publikacji jest spójna konstrukcja oparta na wspólnych założeniach metodologicznych, głównie semiologicznych i bazujących na krytycznej analizie dyskursu. Autorzy kładą duży nacisk na jakość komunikacji wizualnej, dbając zarówno o praktyczne aspekty fotografii w kontekście dziennikarskim, artystycznym czy reklamowym, jak i o jej standardy etyczne. Istotne jest dążenie do uczciwego przedstawiania tematów politycznych oraz relacjonowanie problemów współczesnego świata z empatią i wrażliwością, zwłaszcza w dobie globalnych kryzysów jak pandemia, wojny czy migracje.
Autorzy zwracają również uwagę na etyczną odpowiedzialność nie tylko zawodowych fotografów, kuratorów czy fotoedytorów, ale także wszystkich prosumentów współtworzących dzisiejszą mediosferę wizualną. To podejście podkreśla potrzebę uwrażliwiania odbiorców na aspekty etyczne w konsumpcji treści obrazowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia "Od semiotyki do konsumpcjonizmu. O potrzebie wartościowania fotografii" zajmuje się wieloma aspektami związanymi z fotografią, zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym, oferując spójne podejście do zagadnienia wizualnej komunikacji. Książka korzysta z dorobku teoretyków takich jak Roland Barthes i John Berger, a także praktyków pokroju Henri'ego Cartier-Bressona, Roberta Capa oraz Eugena Smitha, dzięki czemu analizuje fotografię z różnych naukowych perspektyw.
Wartością tej publikacji jest spójna konstrukcja oparta na wspólnych założeniach metodologicznych, głównie semiologicznych i bazujących na krytycznej analizie dyskursu. Autorzy kładą duży nacisk na jakość komunikacji wizualnej, dbając zarówno o praktyczne aspekty fotografii w kontekście dziennikarskim, artystycznym czy reklamowym, jak i o jej standardy etyczne. Istotne jest dążenie do uczciwego przedstawiania tematów politycznych oraz relacjonowanie problemów współczesnego świata z empatią i wrażliwością, zwłaszcza w dobie globalnych kryzysów jak pandemia, wojny czy migracje.
Autorzy zwracają również uwagę na etyczną odpowiedzialność nie tylko zawodowych fotografów, kuratorów czy fotoedytorów, ale także wszystkich prosumentów współtworzących dzisiejszą mediosferę wizualną. To podejście podkreśla potrzebę uwrażliwiania odbiorców na aspekty etyczne w konsumpcji treści obrazowych.
