Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Notatki z terenu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dziele Marcina Dymitera pt. "Słyszenie, słuchanie... Z bliska, z pamięci" czytelnik wprowadzany jest w szczegółową analizę roli dźwięku w naszych życiach. Zbiór miniesejów eksploruje różnorodne aspekty, jak tożsamość związana z pamięcią akustyczną miejsc czy wpływ określonych audiosfer na funkcjonowanie człowieka. Autor szczegółowo omawia ekologiczne wymiary pejzażu dźwiękowego, badając brzmienia wielkich miast takich jak Berlin, Praga czy Lizbona, jak również mniej oczywistych lokalizacji takich jak pracownia Güntera Grassa. Przez wspomnienia minionych dźwięków, takich jak te z Huty Uthemanna czy Telefony Hrmondó, a także odwołując się do intymnych krajobrazów Oliwy, pustych plaż Pomorza i słonecznej Malty, autor kreśli pełne emocji portrety różnych miejsc.
Dymiter zachęca do głębszej refleksji nad akustyką, ukazując jej znaczenie znacznie przekraczające muzyczne czy estetyczne konteksty. Podkreśla, że dźwięk jest fenomenem, który wpływa historycznie, politycznie, społecznie i ekologicznie. Wnioski wyciągnięte z tych spostrzeżeń są zarówno refleksyjne, jak i prowokujące do myślenia, często pełne gorzkiej prawdy, której nie sposób zignorować. Każde słowo jest starannie dobrane, co sprawia, że lektura zawiera w sobie szacunek do znaczeń i subtelnych niuansów językowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dziele Marcina Dymitera pt. "Słyszenie, słuchanie... Z bliska, z pamięci" czytelnik wprowadzany jest w szczegółową analizę roli dźwięku w naszych życiach. Zbiór miniesejów eksploruje różnorodne aspekty, jak tożsamość związana z pamięcią akustyczną miejsc czy wpływ określonych audiosfer na funkcjonowanie człowieka. Autor szczegółowo omawia ekologiczne wymiary pejzażu dźwiękowego, badając brzmienia wielkich miast takich jak Berlin, Praga czy Lizbona, jak również mniej oczywistych lokalizacji takich jak pracownia Güntera Grassa. Przez wspomnienia minionych dźwięków, takich jak te z Huty Uthemanna czy Telefony Hrmondó, a także odwołując się do intymnych krajobrazów Oliwy, pustych plaż Pomorza i słonecznej Malty, autor kreśli pełne emocji portrety różnych miejsc.
Dymiter zachęca do głębszej refleksji nad akustyką, ukazując jej znaczenie znacznie przekraczające muzyczne czy estetyczne konteksty. Podkreśla, że dźwięk jest fenomenem, który wpływa historycznie, politycznie, społecznie i ekologicznie. Wnioski wyciągnięte z tych spostrzeżeń są zarówno refleksyjne, jak i prowokujące do myślenia, często pełne gorzkiej prawdy, której nie sposób zignorować. Każde słowo jest starannie dobrane, co sprawia, że lektura zawiera w sobie szacunek do znaczeń i subtelnych niuansów językowych.
