Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Mentoring. Teoria i dobre praktyki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta stanowi wszechstronny przewodnik po teorii i praktyce mentoringu, oferując czytelnikowi przejrzysty obraz współczesnych definicji, typów i form tej dyscypliny. Szczegółowo omawia kompetencje mentora oraz jego zadania, w tym etykę pracy, a także prezentuje rozmaite narzędzia używane w mentoringu, takie jak zawieranie kontraktu, koło życia czy model GROW. Pozycja ilustruje również korzyści płynące z mentoringu oraz kluczowe fazy wdrażania programu w organizacji, wzbogacając teorie o inspirujące studia przypadków z biznesu i organizacji pozarządowych. To idealne źródło wiedzy dla specjalistów HR, menedżerów, a także osób pracujących w działach marketingu, sprzedaży czy PR. Po książkę powinni sięgnąć również prawnicy, pracownicy naukowi oraz studenci kierunków związanych z zarządzaniem, pedagogiką i psychologią. Publikacja przedstawia zawiłości projektowania i implementacji programów mentoringowych, a recenzja dr hab. Ewy Beck-Krali z AGH podkreśla jej praktyczność i wartościowe wskazówki, które mogą uchronić przed częstymi błędami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta stanowi wszechstronny przewodnik po teorii i praktyce mentoringu, oferując czytelnikowi przejrzysty obraz współczesnych definicji, typów i form tej dyscypliny. Szczegółowo omawia kompetencje mentora oraz jego zadania, w tym etykę pracy, a także prezentuje rozmaite narzędzia używane w mentoringu, takie jak zawieranie kontraktu, koło życia czy model GROW. Pozycja ilustruje również korzyści płynące z mentoringu oraz kluczowe fazy wdrażania programu w organizacji, wzbogacając teorie o inspirujące studia przypadków z biznesu i organizacji pozarządowych. To idealne źródło wiedzy dla specjalistów HR, menedżerów, a także osób pracujących w działach marketingu, sprzedaży czy PR. Po książkę powinni sięgnąć również prawnicy, pracownicy naukowi oraz studenci kierunków związanych z zarządzaniem, pedagogiką i psychologią. Publikacja przedstawia zawiłości projektowania i implementacji programów mentoringowych, a recenzja dr hab. Ewy Beck-Krali z AGH podkreśla jej praktyczność i wartościowe wskazówki, które mogą uchronić przed częstymi błędami.
