Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Lean Management na publicznych uczelniach akademickich
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Badania dotyczące szkolnictwa wyższego w Europie mają długą tradycję, a w Polsce w ostatnich latach powstało wiele prac systematyzujących tę dziedzinę. Prezentowana monografia skupia się na analizie zastosowania koncepcji Lean Management oraz jej narzędzi w publicznych uczelniach akademickich w Polsce, wskazując jednocześnie na możliwości jej dalszej implementacji. Tematyka doskonalenia procesów, w tym Lean Management, zyskała na znaczeniu jako obszar badań powiązany ze szkolnictwem wyższym i zarządzaniem uczelniami, szczególnie po pojawieniu się koncepcji New Public Management (NPM). NPM kładła nacisk na efektywność administracyjną, wydajność ekonomiczną, jakość i wyniki.
Monografia składa się z pięciu rozdziałów, które można podzielić na część teoretyczno-poznawczą oraz empiryczną. Dwa pierwsze rozdziały mają charakter teoretyczny i poznawczy, natomiast trzy kolejne prezentują wyniki badań empirycznych. W pracy wykorzystano zarówno metody ilościowe, jak i jakościowe, co pozwoliło na pełniejsze zrozumienie badanych zjawisk. W konkluzjach autor przedstawia wkład swoich badań w rozwój nauki o zarządzaniu i jakości, a także formułuje rekomendacje dla menedżerów uczelni dotyczące omawianej tematyki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
35.90 zł
jak nowa

- niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
- książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
dobry
widoczne ślady używania
Badania dotyczące szkolnictwa wyższego w Europie mają długą tradycję, a w Polsce w ostatnich latach powstało wiele prac systematyzujących tę dziedzinę. Prezentowana monografia skupia się na analizie zastosowania koncepcji Lean Management oraz jej narzędzi w publicznych uczelniach akademickich w Polsce, wskazując jednocześnie na możliwości jej dalszej implementacji. Tematyka doskonalenia procesów, w tym Lean Management, zyskała na znaczeniu jako obszar badań powiązany ze szkolnictwem wyższym i zarządzaniem uczelniami, szczególnie po pojawieniu się koncepcji New Public Management (NPM). NPM kładła nacisk na efektywność administracyjną, wydajność ekonomiczną, jakość i wyniki.
Monografia składa się z pięciu rozdziałów, które można podzielić na część teoretyczno-poznawczą oraz empiryczną. Dwa pierwsze rozdziały mają charakter teoretyczny i poznawczy, natomiast trzy kolejne prezentują wyniki badań empirycznych. W pracy wykorzystano zarówno metody ilościowe, jak i jakościowe, co pozwoliło na pełniejsze zrozumienie badanych zjawisk. W konkluzjach autor przedstawia wkład swoich badań w rozwój nauki o zarządzaniu i jakości, a także formułuje rekomendacje dla menedżerów uczelni dotyczące omawianej tematyki.