Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Orientacje życiowe młodzieży. Na przykładzie badań w Ośrodku Szkolenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Krakowie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Pierwszy rozdział książki skupia się na zrozumieniu, czym są orientacje życiowe, ich typologią oraz głównymi czynnikami wpływającymi na ich kształtowanie. Autor dokładnie analizuje dostępne badania na temat orientacji życiowych, czerpiąc z interdyscyplinarnych źródeł z ostatnich lat.
W drugim rozdziale omówiona jest analiza orientacji życiowych preferowanych przez młodzież, oparte na szczegółowych badaniach jakościowo-ilościowych. Dzięki temu poznajemy czynniki wpływające na preferencje badanych oraz sposób, w jaki wpływają one na ich codzienne zachowania i postawy, zwłaszcza obserwowane wśród uczestników OSiW OHP w Krakowie.
Podsumowanie książki to spójna prezentacja wyników badań wraz z sugestiami innowacyjnych działań w zakresie dydaktyczno-wychowawczym. Autor wysuwa konkretne postulaty, które mogą być przydatne w codziennej praktyce pedagogicznej pracowników OHP. Struktura książki została zaprojektowana kompaktowo, obejmując wstęp, dwa główne rozdziały, zakończenie z kluczowymi wnioskami oraz uzupełnioną o bibliografię i aneks.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Pierwszy rozdział książki skupia się na zrozumieniu, czym są orientacje życiowe, ich typologią oraz głównymi czynnikami wpływającymi na ich kształtowanie. Autor dokładnie analizuje dostępne badania na temat orientacji życiowych, czerpiąc z interdyscyplinarnych źródeł z ostatnich lat.
W drugim rozdziale omówiona jest analiza orientacji życiowych preferowanych przez młodzież, oparte na szczegółowych badaniach jakościowo-ilościowych. Dzięki temu poznajemy czynniki wpływające na preferencje badanych oraz sposób, w jaki wpływają one na ich codzienne zachowania i postawy, zwłaszcza obserwowane wśród uczestników OSiW OHP w Krakowie.
Podsumowanie książki to spójna prezentacja wyników badań wraz z sugestiami innowacyjnych działań w zakresie dydaktyczno-wychowawczym. Autor wysuwa konkretne postulaty, które mogą być przydatne w codziennej praktyce pedagogicznej pracowników OHP. Struktura książki została zaprojektowana kompaktowo, obejmując wstęp, dwa główne rozdziały, zakończenie z kluczowymi wnioskami oraz uzupełnioną o bibliografię i aneks.
