Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dochodząc do tak ze sobą
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Codziennie spotykamy naszego wroga przy stole negocjacyjnym - nas samych. Jeśli zastosujesz zwycięską strategię opisaną w tej książce, odniesiesz sukces w pracy i życiu" - Daniel H. Pink, autorJak być dobrym sprzedawcą
Światowy guru w dziedzinie negocjacji w swojej kolejnej przełomowej książce pokazuje, że największą przeszkodą w osiąganiu mądrych porozumień jest nasza naturalna skłonność do postaw (takich jak: nadmierny krytycyzm wobec siebie, obwinianie się itp.), które nie służą naszym interesom. Kiedy nauczymy się wpływać na siebie, stworzymy podstawę dla zrozumienia innych ludzi i wywierania na nich wpływu. Ury prezentuje prostą, skuteczną sześciostopniową metodę, dzięki której dojdziesz do porozumienia ze sobą i znacznie zwiększysz swoje umiejętności negocjacyjne.
Codziennie spotykamy naszego wroga przy stole negocjacyjnym - nas samych. Jeśli zastosujesz zwycięską strategię opisaną w tej książce, odniesiesz sukces w pracy i życiu. - Daniel H. Pink, autor "Jak być dobrym sprzedawcą"William Ury rzuca światło na to, jak osiągnąć satysfakcjonujące porozumienie z człowiekiem, którego widzimy w lustrze. Przedstawiając mozaikę różnych historii i mądrych rad, pomaga nam w praktyczny i wnikliwy sposób przyjrzeć się naszym decyzjom i związkom. - Adam Grant, profesor Wharton Business School i autor "Dawaj i bierz"William Ury to światowej sławy specjalista w zakresie negocjacji. Jest współtwórcą Harvard's Program on Negotiation, doradcą w Białym Domu i Pentagonie, współpracuje także z największymi amerykańskimi korporacjami. Brał udział w mediacjach w czasie wojny w Czeczenii, Jugosławii i pomagał w rozwiązywaniu wielu kryzysowych sytuacji na całym świecie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Codziennie spotykamy naszego wroga przy stole negocjacyjnym - nas samych. Jeśli zastosujesz zwycięską strategię opisaną w tej książce, odniesiesz sukces w pracy i życiu" - Daniel H. Pink, autorJak być dobrym sprzedawcą
Światowy guru w dziedzinie negocjacji w swojej kolejnej przełomowej książce pokazuje, że największą przeszkodą w osiąganiu mądrych porozumień jest nasza naturalna skłonność do postaw (takich jak: nadmierny krytycyzm wobec siebie, obwinianie się itp.), które nie służą naszym interesom. Kiedy nauczymy się wpływać na siebie, stworzymy podstawę dla zrozumienia innych ludzi i wywierania na nich wpływu. Ury prezentuje prostą, skuteczną sześciostopniową metodę, dzięki której dojdziesz do porozumienia ze sobą i znacznie zwiększysz swoje umiejętności negocjacyjne.
Codziennie spotykamy naszego wroga przy stole negocjacyjnym - nas samych. Jeśli zastosujesz zwycięską strategię opisaną w tej książce, odniesiesz sukces w pracy i życiu. - Daniel H. Pink, autor "Jak być dobrym sprzedawcą"William Ury rzuca światło na to, jak osiągnąć satysfakcjonujące porozumienie z człowiekiem, którego widzimy w lustrze. Przedstawiając mozaikę różnych historii i mądrych rad, pomaga nam w praktyczny i wnikliwy sposób przyjrzeć się naszym decyzjom i związkom. - Adam Grant, profesor Wharton Business School i autor "Dawaj i bierz"William Ury to światowej sławy specjalista w zakresie negocjacji. Jest współtwórcą Harvard's Program on Negotiation, doradcą w Białym Domu i Pentagonie, współpracuje także z największymi amerykańskimi korporacjami. Brał udział w mediacjach w czasie wojny w Czeczenii, Jugosławii i pomagał w rozwiązywaniu wielu kryzysowych sytuacji na całym świecie.