Książka - Dobra strategia, zła strategia. Czym różnią się i jakie to ma znaczenie

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Dobra strategia, zła strategia. Czym różnią się i jakie to ma znaczenie

Dobra strategia, zła strategia. Czym różnią się i jakie to ma znaczenie

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Zarządzanie skuteczną strategią to wyzwanie, przed którym stają wszyscy liderzy, a klucz do sukcesu leży w precyzyjnym rozpoznaniu i właściwej realizacji planów. Richard Rumelt, ekspert w dziedzinie strategii, podkreśla, że dobra strategia zaczyna się od dogłębnego zrozumienia sytuacji firmy oraz zidentyfikowania najważniejszych wyzwań, które przed nią stoją. Następnie należy sformułować klarowną wizję poradzenia sobie z tymi wyzwaniami i szczegółowy plan jej wdrożenia.

Wiele firm boryka się z problemem tworzenia niewłaściwych strategii. Zła strategia to często rezultat mylenia celów z prawdziwą strategią oraz nieumiejętność trafnego zdiagnozowania kluczowych problemów. Metodologia Rumelta, ilustrowana bogatymi przykładami, pokazuje, jak poprzez jasność i przenikliwość można lepiej zrozumieć zasady skutecznego działania, co doceniają uczestnicy szkoleń strategicznych organizowanych przez Krzysztofa Kamionkę z discoverstrategy.pl.

Książka "Dobra strategia – zła strategia" autorstwa Rumelta, koncentruje się na wypracowywaniu rozwiązań, które rzeczywiście działają i które mogą przynieść wymierne korzyści. Od eksploracji kosmosu, przez działania wojenne, po wprowadzenie nowego produktu na rynek – dobra strategia jest uniwersalnym kluczem do sukcesu. Rumelt przedstawia dziewięć źródeł władzy, które pozwalają na ustalenie przewag, które można efektywnie wykorzystać w kontekście wzrostu i rozwoju.

Niespodziewanie, solidna strategia jest tym, czego wiele organizacji brakuje, co prowadzi do utraty licznych szans na rozwój. Richard Rumelt przekonuje, że istotą dobrej strategii jest zdolność do wnikliwego zrozumienia sytuacji, odkrycia jej potencjału oraz odpowiedniej reakcji. Książka jest cennym źródłem wiedzy dla liderów myślących strategicznie, co potwierdza Michael Useem, profesor zarządzania na The Wharton School.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Zarządzanie skuteczną strategią to wyzwanie, przed którym stają wszyscy liderzy, a klucz do sukcesu leży w precyzyjnym rozpoznaniu i właściwej realizacji planów. Richard Rumelt, ekspert w dziedzinie strategii, podkreśla, że dobra strategia zaczyna się od dogłębnego zrozumienia sytuacji firmy oraz zidentyfikowania najważniejszych wyzwań, które przed nią stoją. Następnie należy sformułować klarowną wizję poradzenia sobie z tymi wyzwaniami i szczegółowy plan jej wdrożenia.

Wiele firm boryka się z problemem tworzenia niewłaściwych strategii. Zła strategia to często rezultat mylenia celów z prawdziwą strategią oraz nieumiejętność trafnego zdiagnozowania kluczowych problemów. Metodologia Rumelta, ilustrowana bogatymi przykładami, pokazuje, jak poprzez jasność i przenikliwość można lepiej zrozumieć zasady skutecznego działania, co doceniają uczestnicy szkoleń strategicznych organizowanych przez Krzysztofa Kamionkę z discoverstrategy.pl.

Książka "Dobra strategia – zła strategia" autorstwa Rumelta, koncentruje się na wypracowywaniu rozwiązań, które rzeczywiście działają i które mogą przynieść wymierne korzyści. Od eksploracji kosmosu, przez działania wojenne, po wprowadzenie nowego produktu na rynek – dobra strategia jest uniwersalnym kluczem do sukcesu. Rumelt przedstawia dziewięć źródeł władzy, które pozwalają na ustalenie przewag, które można efektywnie wykorzystać w kontekście wzrostu i rozwoju.

Niespodziewanie, solidna strategia jest tym, czego wiele organizacji brakuje, co prowadzi do utraty licznych szans na rozwój. Richard Rumelt przekonuje, że istotą dobrej strategii jest zdolność do wnikliwego zrozumienia sytuacji, odkrycia jej potencjału oraz odpowiedniej reakcji. Książka jest cennym źródłem wiedzy dla liderów myślących strategicznie, co potwierdza Michael Useem, profesor zarządzania na The Wharton School.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 20.65 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 352
Rok wydania: 2017
Rozmiar: 156 × 235 mm
ID: 9788380873490
Autorzy:

Dane producenta:

MT BIZNES SP. Z O.O. , ul. Jutrzenki, 02-230 Warszawa, PL ,[email protected]

Inne książki: Richard Rumelt

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info