Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dobra strategia, zła strategia. Czym różnią się i jakie to ma znaczenie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zarządzanie skuteczną strategią to wyzwanie, przed którym stają wszyscy liderzy, a klucz do sukcesu leży w precyzyjnym rozpoznaniu i właściwej realizacji planów. Richard Rumelt, ekspert w dziedzinie strategii, podkreśla, że dobra strategia zaczyna się od dogłębnego zrozumienia sytuacji firmy oraz zidentyfikowania najważniejszych wyzwań, które przed nią stoją. Następnie należy sformułować klarowną wizję poradzenia sobie z tymi wyzwaniami i szczegółowy plan jej wdrożenia.
Wiele firm boryka się z problemem tworzenia niewłaściwych strategii. Zła strategia to często rezultat mylenia celów z prawdziwą strategią oraz nieumiejętność trafnego zdiagnozowania kluczowych problemów. Metodologia Rumelta, ilustrowana bogatymi przykładami, pokazuje, jak poprzez jasność i przenikliwość można lepiej zrozumieć zasady skutecznego działania, co doceniają uczestnicy szkoleń strategicznych organizowanych przez Krzysztofa Kamionkę z discoverstrategy.pl.
Książka "Dobra strategia – zła strategia" autorstwa Rumelta, koncentruje się na wypracowywaniu rozwiązań, które rzeczywiście działają i które mogą przynieść wymierne korzyści. Od eksploracji kosmosu, przez działania wojenne, po wprowadzenie nowego produktu na rynek – dobra strategia jest uniwersalnym kluczem do sukcesu. Rumelt przedstawia dziewięć źródeł władzy, które pozwalają na ustalenie przewag, które można efektywnie wykorzystać w kontekście wzrostu i rozwoju.
Niespodziewanie, solidna strategia jest tym, czego wiele organizacji brakuje, co prowadzi do utraty licznych szans na rozwój. Richard Rumelt przekonuje, że istotą dobrej strategii jest zdolność do wnikliwego zrozumienia sytuacji, odkrycia jej potencjału oraz odpowiedniej reakcji. Książka jest cennym źródłem wiedzy dla liderów myślących strategicznie, co potwierdza Michael Useem, profesor zarządzania na The Wharton School.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zarządzanie skuteczną strategią to wyzwanie, przed którym stają wszyscy liderzy, a klucz do sukcesu leży w precyzyjnym rozpoznaniu i właściwej realizacji planów. Richard Rumelt, ekspert w dziedzinie strategii, podkreśla, że dobra strategia zaczyna się od dogłębnego zrozumienia sytuacji firmy oraz zidentyfikowania najważniejszych wyzwań, które przed nią stoją. Następnie należy sformułować klarowną wizję poradzenia sobie z tymi wyzwaniami i szczegółowy plan jej wdrożenia.
Wiele firm boryka się z problemem tworzenia niewłaściwych strategii. Zła strategia to często rezultat mylenia celów z prawdziwą strategią oraz nieumiejętność trafnego zdiagnozowania kluczowych problemów. Metodologia Rumelta, ilustrowana bogatymi przykładami, pokazuje, jak poprzez jasność i przenikliwość można lepiej zrozumieć zasady skutecznego działania, co doceniają uczestnicy szkoleń strategicznych organizowanych przez Krzysztofa Kamionkę z discoverstrategy.pl.
Książka "Dobra strategia – zła strategia" autorstwa Rumelta, koncentruje się na wypracowywaniu rozwiązań, które rzeczywiście działają i które mogą przynieść wymierne korzyści. Od eksploracji kosmosu, przez działania wojenne, po wprowadzenie nowego produktu na rynek – dobra strategia jest uniwersalnym kluczem do sukcesu. Rumelt przedstawia dziewięć źródeł władzy, które pozwalają na ustalenie przewag, które można efektywnie wykorzystać w kontekście wzrostu i rozwoju.
Niespodziewanie, solidna strategia jest tym, czego wiele organizacji brakuje, co prowadzi do utraty licznych szans na rozwój. Richard Rumelt przekonuje, że istotą dobrej strategii jest zdolność do wnikliwego zrozumienia sytuacji, odkrycia jej potencjału oraz odpowiedniej reakcji. Książka jest cennym źródłem wiedzy dla liderów myślących strategicznie, co potwierdza Michael Useem, profesor zarządzania na The Wharton School.
