Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dziewczyny z okładki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Tragikomiczna narracja przedstawia wpływ, jaki świat sławy i medialnego zainteresowania może wywrzeć na życie młodych dziewcząt, zwłaszcza przez eksploatację ich seksualności. Siostry Daria, Polly i Amelia niespodziewanie znalazły się w centrum medialnego szumu, gdy ich wspólne zdjęcie umieszczono na okładce „New Yorkera”, a następnie na billboardzie przy Times Square. Ta nagła popularność radykalnie odmieniła ich codzienność. Z zupełnie nieznanych osób stały się obiektami zainteresowania mediów i łatwym celem dla nieczułych graczy w przemyśle rozrywkowym. Początkowe uniesienie związane z przygodą i blaskiem sławy wkrótce zmieniło się w poczucie niepokoju, osaczenia i zagubienia, przekształcając ich życie w koszmar.
Theresa Rebeck, uznana scenarzystka teatralna i telewizyjna, w swoim pierwszym dziele literackim umiejętnie wplata wątki dotyczące zawiłych mechanizmów działania ludzkiego umysłu w obliczu niespodziewanego sukcesu lub porażki. Jej książka, przesycona czarnym humorem i pełna błyskotliwych dialogów, jest dosadną satyrą na współczesną popkulturę. Rebeck z dużym wyczuciem kreśli wizerunki inteligentnych, choć zagubionych bohaterek, co spotkało się z uznaniem w takich publikacjach jak „Publishers Weekly”, „Kirkus Reviews” oraz „The New York Times”.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Tragikomiczna narracja przedstawia wpływ, jaki świat sławy i medialnego zainteresowania może wywrzeć na życie młodych dziewcząt, zwłaszcza przez eksploatację ich seksualności. Siostry Daria, Polly i Amelia niespodziewanie znalazły się w centrum medialnego szumu, gdy ich wspólne zdjęcie umieszczono na okładce „New Yorkera”, a następnie na billboardzie przy Times Square. Ta nagła popularność radykalnie odmieniła ich codzienność. Z zupełnie nieznanych osób stały się obiektami zainteresowania mediów i łatwym celem dla nieczułych graczy w przemyśle rozrywkowym. Początkowe uniesienie związane z przygodą i blaskiem sławy wkrótce zmieniło się w poczucie niepokoju, osaczenia i zagubienia, przekształcając ich życie w koszmar.
Theresa Rebeck, uznana scenarzystka teatralna i telewizyjna, w swoim pierwszym dziele literackim umiejętnie wplata wątki dotyczące zawiłych mechanizmów działania ludzkiego umysłu w obliczu niespodziewanego sukcesu lub porażki. Jej książka, przesycona czarnym humorem i pełna błyskotliwych dialogów, jest dosadną satyrą na współczesną popkulturę. Rebeck z dużym wyczuciem kreśli wizerunki inteligentnych, choć zagubionych bohaterek, co spotkało się z uznaniem w takich publikacjach jak „Publishers Weekly”, „Kirkus Reviews” oraz „The New York Times”.
