Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Doświadczenie życia codziennego. Narracje nauczycielskie na przełomie życia
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka podzielona jest na cztery główne części. Na początku autorka koncentruje się na teoriach filozoficznych, socjologicznych, psychologicznych i pedagogicznych, które kształtują jej sposób postrzegania codzienności oraz wpływają na metodologiczne i empiryczne aspekty jej badań dotyczących życia codziennego nauczycielek w średnim wieku.
Druga część książki omawia zastosowaną metodologię badań, nawiązując do polskiej tradycji pisania pamiętników. Autorka uzasadnia decyzję o umiejscowieniu swoich badań w paradygmacie jakościowym.
Trzecia część skupia się na analizie empirycznej wyników. Opisuje codzienne życie nauczycielek poza pracą, akcentując aspekty związane z opieką, odpoczynkiem oraz praktykami religijnymi, które są charakterystyczne dla ich codziennych doświadczeń. Badania opierają się na zapisach z pamiętników i dzienników nauczycielek, co ma swoje teoretyczne podstawy przedstawione wcześniej.
Ostatnia część książki prezentuje indywidualne spojrzenia badanych kobiet na swoje codzienne życie na przełomie połowy życia. Uwzględnia ich samoocenę w kontekście osobistym oraz zawodowym i analizuje wpływ codziennych doświadczeń na ich życie.
Dzieło to stanowi nowatorski wkład w pedeutologię, oferując wgląd w życie nauczycielek poza środowiskiem zawodowym, bazując na ich codziennych zapisach prowadzonych przez wybrany miesiąc.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka podzielona jest na cztery główne części. Na początku autorka koncentruje się na teoriach filozoficznych, socjologicznych, psychologicznych i pedagogicznych, które kształtują jej sposób postrzegania codzienności oraz wpływają na metodologiczne i empiryczne aspekty jej badań dotyczących życia codziennego nauczycielek w średnim wieku.
Druga część książki omawia zastosowaną metodologię badań, nawiązując do polskiej tradycji pisania pamiętników. Autorka uzasadnia decyzję o umiejscowieniu swoich badań w paradygmacie jakościowym.
Trzecia część skupia się na analizie empirycznej wyników. Opisuje codzienne życie nauczycielek poza pracą, akcentując aspekty związane z opieką, odpoczynkiem oraz praktykami religijnymi, które są charakterystyczne dla ich codziennych doświadczeń. Badania opierają się na zapisach z pamiętników i dzienników nauczycielek, co ma swoje teoretyczne podstawy przedstawione wcześniej.
Ostatnia część książki prezentuje indywidualne spojrzenia badanych kobiet na swoje codzienne życie na przełomie połowy życia. Uwzględnia ich samoocenę w kontekście osobistym oraz zawodowym i analizuje wpływ codziennych doświadczeń na ich życie.
Dzieło to stanowi nowatorski wkład w pedeutologię, oferując wgląd w życie nauczycielek poza środowiskiem zawodowym, bazując na ich codziennych zapisach prowadzonych przez wybrany miesiąc.
