Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wystawy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Moje artykuły obejmują szerokie spektrum tematyczne. Część z nich dotyczy wystaw malarstwa, w ramach których skupiłem się nie tylko na gigantach takich jak El Greco, Tintoretto, Vermeer, Goya, Canaletto i Gauguin, ale również na znaczących, choć czasem niesłusznie pomijanych artystach, jak Gustave Caillebotte. Jego twórczość z belle époque znana jest jedynie nielicznej grupie polskich historyków sztuki. Inne moje teksty przybliżają wystawy organizowane z okazji ważnych rocznic, upamiętniających wybitne postacie kultury europejskiej, jak choćby dwutysięczna rocznica urodzin Seneki, siedemsetne urodziny Giovanniego Boccaccia, pięćsetlecie wydania „Księcia” Machiavellego czy dwusetna rocznica urodzin Winckelmanna. Niejednokrotnie pisałem także o naszym znakomitym typografie i bibliofilu Samuelu F. Tyszkiewiczu, szczególnie przy okazji wystawy w Weronie, zorganizowanej w pięćdziesiątą rocznicę jego śmierci.
Wyjątkowe zainteresowanie wzbudzają we mnie wystawy kodeksów rękopiśmiennych, rzadkich książek oraz unikalnych archiwaliów, dostępnych tylko w szczególnych okolicznościach. Przykładem może być wystawa dokumentów związanych z Leonardem da Vinci, księgozbiór kardynała Bessariona - unikatowe kodeksy pergaminowe, które stały się fundamentem sławnej Biblioteki Marciana w Wenecji - oraz rękopisy i pierwsze wydania dzieł papieża Grzegorza Wielkiego, jednego z czterech Ojców Kościoła zachodniego. Na szczególną uwagę zasługuje również wystawa w Londynie, poświęcona złotej erze Baletów Rosyjskich Diagilewa z lat 1909-1929, gdzie zgromadzono nie tylko materiały archiwalne, ale także oryginalne kostiumy i projekty scenografii. Wszystkie opublikowane teksty odzwierciedlają moje zainteresowania, pasje i sympatie. - Autor
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Moje artykuły obejmują szerokie spektrum tematyczne. Część z nich dotyczy wystaw malarstwa, w ramach których skupiłem się nie tylko na gigantach takich jak El Greco, Tintoretto, Vermeer, Goya, Canaletto i Gauguin, ale również na znaczących, choć czasem niesłusznie pomijanych artystach, jak Gustave Caillebotte. Jego twórczość z belle époque znana jest jedynie nielicznej grupie polskich historyków sztuki. Inne moje teksty przybliżają wystawy organizowane z okazji ważnych rocznic, upamiętniających wybitne postacie kultury europejskiej, jak choćby dwutysięczna rocznica urodzin Seneki, siedemsetne urodziny Giovanniego Boccaccia, pięćsetlecie wydania „Księcia” Machiavellego czy dwusetna rocznica urodzin Winckelmanna. Niejednokrotnie pisałem także o naszym znakomitym typografie i bibliofilu Samuelu F. Tyszkiewiczu, szczególnie przy okazji wystawy w Weronie, zorganizowanej w pięćdziesiątą rocznicę jego śmierci.
Wyjątkowe zainteresowanie wzbudzają we mnie wystawy kodeksów rękopiśmiennych, rzadkich książek oraz unikalnych archiwaliów, dostępnych tylko w szczególnych okolicznościach. Przykładem może być wystawa dokumentów związanych z Leonardem da Vinci, księgozbiór kardynała Bessariona - unikatowe kodeksy pergaminowe, które stały się fundamentem sławnej Biblioteki Marciana w Wenecji - oraz rękopisy i pierwsze wydania dzieł papieża Grzegorza Wielkiego, jednego z czterech Ojców Kościoła zachodniego. Na szczególną uwagę zasługuje również wystawa w Londynie, poświęcona złotej erze Baletów Rosyjskich Diagilewa z lat 1909-1929, gdzie zgromadzono nie tylko materiały archiwalne, ale także oryginalne kostiumy i projekty scenografii. Wszystkie opublikowane teksty odzwierciedlają moje zainteresowania, pasje i sympatie. - Autor
