Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wybrane aspekty badawcze. Gospodarka... T.1
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia ta jest rezultatem badań przeprowadzonych przez wielu autorów z różnorodnych ośrodków akademickich, poświęconych ekonomii i szeroko rozumianym innowacjom. Stanowi zarówno teoretyczne, jak i praktyczne odniesienie do problemów związanych z naukami ekonomicznymi w zakresie zarządzania, finansów oraz ekonomii. Na początku książki omówiono rolę mediów społecznościowych w procesie rekrutacji oraz skupiono się na etycznych i prawnych konsekwencjach z tym związanych. Badania oparto na analizie literatury oraz danych z popularnych instytucji badawczych. Dodatkowo, zaprezentowano zastosowanie mediów społecznościowych jako narzędzi IT w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
W kolejnym etapie autorzy zgłębiają kwestię społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Ze względu na wzrastającą złożoność i zmienność otoczenia, przed współczesnymi firmami stają nowe wyzwania. Działania z zakresu CSR zyskują na znaczeniu, ponieważ firmy coraz częściej odkrywają, że ich społeczna odpowiedzialność ma strategiczny wpływ na ich wizerunek. Pierwsze opracowanie w tej części książki przybliża ideę CSR z perspektywy zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem, uwzględniając kluczowe obszary i narzędzia CSR oraz korzyści płynące z wdrożenia tej koncepcji. W drugim zaś przedstawiono praktyczne przykłady wdrażania CSR w firmach krajowych i międzynarodowych.
Nie zabrakło również analiz z zakresu finansów, które omówiono w trzech kolejnych rozdziałach. Analiza finansowa jest kluczowym narzędziem w ocenie kondycji przedsiębiorstw i ostrzega przed pogorszeniem się sytuacji finansowej. Chociaż pełna analiza jest czasochłonna i wymaga szeregu wskaźników, istnieją uproszczone metody oceny finansowej. W jednym z rozdziałów zaprezentowano praktyczny przykład analizy sytuacji finansowej firm z branży cukierniczej, a kolejny rozdział dotyczy finansów behawioralnych, badając wpływ płci na heurystykę familiarności. Trzeci rozdział poświęcony dziedzinie finansów bada wpływ czynników makroekonomicznych na wyniki finansowe sektora bankowości spółdzielczej, co ma znaczenie dla klientów i całego otoczenia makroekonomicznego. Analizy te powstały w oparciu o dane ze statystyk głównych polskich instytucji finansowych. W dalszej części monografii omówiono również wybrane aspekty zarządzania i kwestie związane z prawnymi formami pracy.
Dr Ireneusz Miciuła przyczynia się do pogłębienia zrozumienia omawianych tematów, pokazując jak różnorodne aspekty ekonomii i zarządzania wzajemnie się przenikają i wpływają na funkcjonowanie nowoczesnych przedsiębiorstw.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
20.87 zł
jak nowa

- niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
- książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
dobry
widoczne ślady używania
Monografia ta jest rezultatem badań przeprowadzonych przez wielu autorów z różnorodnych ośrodków akademickich, poświęconych ekonomii i szeroko rozumianym innowacjom. Stanowi zarówno teoretyczne, jak i praktyczne odniesienie do problemów związanych z naukami ekonomicznymi w zakresie zarządzania, finansów oraz ekonomii. Na początku książki omówiono rolę mediów społecznościowych w procesie rekrutacji oraz skupiono się na etycznych i prawnych konsekwencjach z tym związanych. Badania oparto na analizie literatury oraz danych z popularnych instytucji badawczych. Dodatkowo, zaprezentowano zastosowanie mediów społecznościowych jako narzędzi IT w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
W kolejnym etapie autorzy zgłębiają kwestię społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Ze względu na wzrastającą złożoność i zmienność otoczenia, przed współczesnymi firmami stają nowe wyzwania. Działania z zakresu CSR zyskują na znaczeniu, ponieważ firmy coraz częściej odkrywają, że ich społeczna odpowiedzialność ma strategiczny wpływ na ich wizerunek. Pierwsze opracowanie w tej części książki przybliża ideę CSR z perspektywy zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem, uwzględniając kluczowe obszary i narzędzia CSR oraz korzyści płynące z wdrożenia tej koncepcji. W drugim zaś przedstawiono praktyczne przykłady wdrażania CSR w firmach krajowych i międzynarodowych.
Nie zabrakło również analiz z zakresu finansów, które omówiono w trzech kolejnych rozdziałach. Analiza finansowa jest kluczowym narzędziem w ocenie kondycji przedsiębiorstw i ostrzega przed pogorszeniem się sytuacji finansowej. Chociaż pełna analiza jest czasochłonna i wymaga szeregu wskaźników, istnieją uproszczone metody oceny finansowej. W jednym z rozdziałów zaprezentowano praktyczny przykład analizy sytuacji finansowej firm z branży cukierniczej, a kolejny rozdział dotyczy finansów behawioralnych, badając wpływ płci na heurystykę familiarności. Trzeci rozdział poświęcony dziedzinie finansów bada wpływ czynników makroekonomicznych na wyniki finansowe sektora bankowości spółdzielczej, co ma znaczenie dla klientów i całego otoczenia makroekonomicznego. Analizy te powstały w oparciu o dane ze statystyk głównych polskich instytucji finansowych. W dalszej części monografii omówiono również wybrane aspekty zarządzania i kwestie związane z prawnymi formami pracy.
Dr Ireneusz Miciuła przyczynia się do pogłębienia zrozumienia omawianych tematów, pokazując jak różnorodne aspekty ekonomii i zarządzania wzajemnie się przenikają i wpływają na funkcjonowanie nowoczesnych przedsiębiorstw.