Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wiara, zwątpienie, fanatyzm. Czy trzeba w coś wierzyć?
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Co powoduje, że dzielimy się na różne grupy, sprawiając, że niektórych postrzegamy jako "przynależących", a innych jako "przeciwników"? Jakie czynniki religijne, społeczne, polityczne czy ekonomiczne ustawiają nas po przeciwnych stronach, tworząc z jednych fanatyków, a z innych ofiary?
Osho skupia swoją uwagę na psychice człowieka i naszej świadomości, aby zrozumieć, dlaczego mamy potrzebę wiary, przynależności do grup, czy poszukiwania autorytetów. Wskazuje na mnogość religii, ideologii i wierzeń, podkreślając jedność niewiary – brak przypisania jej do konkretnych systemów religijnych. Dla Osho prawdziwa religijność nie wymaga ani skomplikowanych wierzeń, ani wzniosłych deklaracji. Jest czymś, czego się doświadcza, niezależnie od tego, czy jesteś wierzący czy nie. To właśnie religijność, a nie sama religia, może uchronić jednostkę przed fanatyzmem.
Wiara, jak twierdzi Osho, nie jest prawdą. To jedynie sposób myślenia o prawdzie, ponieważ prawda nie znajduje się w słowach, książkach ani doktrynach. Ktoś, kto ślepo wierzy, przypomina osobę, która czyta książkę kucharską, oczekując zaspokojenia głodu, lecz nadal pozostaje głodny.
Osho, pochodzący z Indii charyzmatyczny nauczyciel duchowy, jest znanym mówcą, który swobodnie łączy wschodnie tradycje mistyczne z zachodnią psychoterapią. Jego nauki skupiają się nie tylko na indywidualnym poszukiwaniu sensu, ale także na najważniejszych problemach społecznych i politycznych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Co powoduje, że dzielimy się na różne grupy, sprawiając, że niektórych postrzegamy jako "przynależących", a innych jako "przeciwników"? Jakie czynniki religijne, społeczne, polityczne czy ekonomiczne ustawiają nas po przeciwnych stronach, tworząc z jednych fanatyków, a z innych ofiary?
Osho skupia swoją uwagę na psychice człowieka i naszej świadomości, aby zrozumieć, dlaczego mamy potrzebę wiary, przynależności do grup, czy poszukiwania autorytetów. Wskazuje na mnogość religii, ideologii i wierzeń, podkreślając jedność niewiary – brak przypisania jej do konkretnych systemów religijnych. Dla Osho prawdziwa religijność nie wymaga ani skomplikowanych wierzeń, ani wzniosłych deklaracji. Jest czymś, czego się doświadcza, niezależnie od tego, czy jesteś wierzący czy nie. To właśnie religijność, a nie sama religia, może uchronić jednostkę przed fanatyzmem.
Wiara, jak twierdzi Osho, nie jest prawdą. To jedynie sposób myślenia o prawdzie, ponieważ prawda nie znajduje się w słowach, książkach ani doktrynach. Ktoś, kto ślepo wierzy, przypomina osobę, która czyta książkę kucharską, oczekując zaspokojenia głodu, lecz nadal pozostaje głodny.
Osho, pochodzący z Indii charyzmatyczny nauczyciel duchowy, jest znanym mówcą, który swobodnie łączy wschodnie tradycje mistyczne z zachodnią psychoterapią. Jego nauki skupiają się nie tylko na indywidualnym poszukiwaniu sensu, ale także na najważniejszych problemach społecznych i politycznych.
