Książka - Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji. Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy. Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję. O autorze Marcin Żukowski — cyfrowy tubylec, account manager w agencji interaktywnej Mint Media, gdzie opiekuje się kluczowymi klientami. Aktywny działacz IAB Polska, autor artykułów branżowych. Występuje na konferencjach i szkoleniach. Wykłada na Uczelni Łazarskiego. Założył fundację Cyfrowi Tubylcy. Przez pięć lat prowadził Stowarzyszenie MłodaRP, aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Pisze, komentuje i doradza w zakresie e-marketingu mediom, firmom i instytucjom. "Nazywam siebie cyfrowym tubylcem, a więc gościem, który żyje w symbiozie z nowymi mediami i technologiami. Staram się utrzymywać równowagę w tym cyfrowym świecie. Na co dzień zajmuję się marketingiem internetowym, szczególnie mediami społecznościowymi. Doradzam firmom i instytucjom. Regularnie prowadzę szkolenia, a także jestem konsultantem w projektach marketingowych. Jestem wykładowcą Uczelni Łazarskiego. Mam za sobą kilka lat pracy w agencji interaktywnej i współpracę z dużymi markami m.in. PKO Bankiem Polskim, Unilever, Medicover czy Maspex. Jestem autorem dwóch bestsellerów – „Twoja firma w social mediach” oraz „Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego”. Przez pięć lat prowadziłem Stowarzyszenie MłodaRP aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Piszę, komentuję i doradzam w zakresie marketingu i komunikacji mediom, firmom i instytucjom. A poza tym jestem mężem i ojcem (bardzo polecam)" Więcej informacji o autorze dostępnych na jego stronie: http://www.cyfrowytubylec.pl/

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji. Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy. Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję. O autorze Marcin Żukowski — cyfrowy tubylec, account manager w agencji interaktywnej Mint Media, gdzie opiekuje się kluczowymi klientami. Aktywny działacz IAB Polska, autor artykułów branżowych. Występuje na konferencjach i szkoleniach. Wykłada na Uczelni Łazarskiego. Założył fundację Cyfrowi Tubylcy. Przez pięć lat prowadził Stowarzyszenie MłodaRP, aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Pisze, komentuje i doradza w zakresie e-marketingu mediom, firmom i instytucjom. "Nazywam siebie cyfrowym tubylcem, a więc gościem, który żyje w symbiozie z nowymi mediami i technologiami. Staram się utrzymywać równowagę w tym cyfrowym świecie. Na co dzień zajmuję się marketingiem internetowym, szczególnie mediami społecznościowymi. Doradzam firmom i instytucjom. Regularnie prowadzę szkolenia, a także jestem konsultantem w projektach marketingowych. Jestem wykładowcą Uczelni Łazarskiego. Mam za sobą kilka lat pracy w agencji interaktywnej i współpracę z dużymi markami m.in. PKO Bankiem Polskim, Unilever, Medicover czy Maspex. Jestem autorem dwóch bestsellerów – „Twoja firma w social mediach” oraz „Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego”. Przez pięć lat prowadziłem Stowarzyszenie MłodaRP aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Piszę, komentuję i doradzam w zakresie marketingu i komunikacji mediom, firmom i instytucjom. A poza tym jestem mężem i ojcem (bardzo polecam)" Więcej informacji o autorze dostępnych na jego stronie: http://www.cyfrowytubylec.pl/

Szczegóły

Opinie

Inne książki tego autora

Książki z tej samej kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 13.97 zł

Okładka: Miękka

Ilość stron: 256

Rok wydania: 2018

Rozmiar: 14 x 21 mm

ID: 9788328342248

Autorzy: Marcin Żukowski

Wydawnictwo: Onepress, Helion

Inne książki: Marcin Żukowski

Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 26.41 zł 39.90 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 28.87 zł 39.90 zł

Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 13.49 zł 59.00 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 27.39 zł 37.00 zł

Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 12.54 zł 54.90 zł

Twarda , W magazynie
Używana
Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 12.98 zł 49.00 zł

Inne książki: Marketing

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 16.26 zł 44.90 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 29.58 zł 69.00 zł

Twarda , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 14.03 zł 44.90 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 7.65 zł 30.45 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 44.72 zł 79.00 zł

Twarda , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 34.12 zł 64.90 zł

Oprawa bro... , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 21.70 zł 54.00 zł

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

850 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

Kurier GLS

Kurier GLS

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier InPost

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info