Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dzisiejszym świecie zmiany są jedyną stałą rzeczą. Media społecznościowe, takie jak Facebook, Instagram, Twitter czy YouTube, towarzyszą nam już tak długo, że stały się integralną częścią naszej codzienności. Przedsiębiorcy również dostrzegli ich potencjał. Choć mogłoby się wydawać, że wszyscy, zarówno do celów osobistych, jak i zawodowych, potrafimy z nich korzystać, a także rozumiemy ich zasady oraz możliwości, rzeczywistość pokazuje, że nie zawsze tak jest. Autor książki, uznany ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, wykładowca akademicki i doradca biznesowy, zauważa, że wiele osób nie w pełni wykorzystuje ich potencjał.
To nie tylko problem "zwykłych" użytkowników, ale także wyzwanie dla pracowników działów marketingu i PR w różnych firmach, którzy często mają trudności z odnalezieniem się w dynamicznym świecie mediów społecznościowych. Trudności te wynikają z jego złożoności oraz ciągłych zmian, które wymagają nieustannego zgłębiania wiedzy i adaptacji do nowości, aby móc skutecznie działać i przynosić korzyści firmie. Marcin Żukowski jest na bieżąco z tym, co dzieje się w social media. Swoją wiedzą dzieli się w bestsellerowym poradniku, oferując czytelnikom najświeższe i najbardziej rzetelne informacje.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dzisiejszym świecie zmiany są jedyną stałą rzeczą. Media społecznościowe, takie jak Facebook, Instagram, Twitter czy YouTube, towarzyszą nam już tak długo, że stały się integralną częścią naszej codzienności. Przedsiębiorcy również dostrzegli ich potencjał. Choć mogłoby się wydawać, że wszyscy, zarówno do celów osobistych, jak i zawodowych, potrafimy z nich korzystać, a także rozumiemy ich zasady oraz możliwości, rzeczywistość pokazuje, że nie zawsze tak jest. Autor książki, uznany ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, wykładowca akademicki i doradca biznesowy, zauważa, że wiele osób nie w pełni wykorzystuje ich potencjał.
To nie tylko problem "zwykłych" użytkowników, ale także wyzwanie dla pracowników działów marketingu i PR w różnych firmach, którzy często mają trudności z odnalezieniem się w dynamicznym świecie mediów społecznościowych. Trudności te wynikają z jego złożoności oraz ciągłych zmian, które wymagają nieustannego zgłębiania wiedzy i adaptacji do nowości, aby móc skutecznie działać i przynosić korzyści firmie. Marcin Żukowski jest na bieżąco z tym, co dzieje się w social media. Swoją wiedzą dzieli się w bestsellerowym poradniku, oferując czytelnikom najświeższe i najbardziej rzetelne informacje.
