Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autorzy:
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Świat, w którym pewna jest tylko zmiana
Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - są już z nami tak długo, że niemal wszyscy zdążyliśmy się do nich przyzwyczaić i uznać je za zwykły element naszej codzienności. Wszyscy, a więc także przedsiębiorcy. Wydawałoby się więc, że każdy z nas potrafi z nich w większym lub mniejszym stopniu korzystać do celów prywatnych i zawodowych, że rozumiemy zasady ich działania, znamy ich możliwości i ograniczenia, szanse i zagrożenia, jakie ze sobą niosą. Autor tej książki, ekspert w dziedzinie social mediów, wykładowca akademicki i doradca biznesowy, raz za razem przekonuje się, że jednak niekoniecznie tak jest.
Nie tylko "zwykli", prywatni użytkownicy, ale także wielu pracowników działów marketingu i PR mniejszych i większych przedsiębiorstw wciąż nie porusza się swobodnie w zaułkach rozległego świata mediów społecznościowych. I nic w tym dziwnego - ten świat jest tak rozbudowany, tak skomplikowany i tak zmienny, że trzeba stale trzymać rękę na pulsie, nieustannie się dokształcać i pozostać zawsze gotowym na nowinki już nie po to, by się rozwijać jako social media ninja, ale po to, by się w nich móc w miarę swobodnie, a więc i - z zyskiem dla firmy - poruszać. Marcin Żukowski właśnie to robi. Zawodowo jest na bieżąco z tym, co w SM piszczy. A swoją najświeższą, najlepszą wiedzą zawsze się chętnie dzieli w kolejnych wydaniach tego bestsellerowego poradnika.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Świat, w którym pewna jest tylko zmiana
Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - są już z nami tak długo, że niemal wszyscy zdążyliśmy się do nich przyzwyczaić i uznać je za zwykły element naszej codzienności. Wszyscy, a więc także przedsiębiorcy. Wydawałoby się więc, że każdy z nas potrafi z nich w większym lub mniejszym stopniu korzystać do celów prywatnych i zawodowych, że rozumiemy zasady ich działania, znamy ich możliwości i ograniczenia, szanse i zagrożenia, jakie ze sobą niosą. Autor tej książki, ekspert w dziedzinie social mediów, wykładowca akademicki i doradca biznesowy, raz za razem przekonuje się, że jednak niekoniecznie tak jest.
Nie tylko "zwykli", prywatni użytkownicy, ale także wielu pracowników działów marketingu i PR mniejszych i większych przedsiębiorstw wciąż nie porusza się swobodnie w zaułkach rozległego świata mediów społecznościowych. I nic w tym dziwnego - ten świat jest tak rozbudowany, tak skomplikowany i tak zmienny, że trzeba stale trzymać rękę na pulsie, nieustannie się dokształcać i pozostać zawsze gotowym na nowinki już nie po to, by się rozwijać jako social media ninja, ale po to, by się w nich móc w miarę swobodnie, a więc i - z zyskiem dla firmy - poruszać. Marcin Żukowski właśnie to robi. Zawodowo jest na bieżąco z tym, co w SM piszczy. A swoją najświeższą, najlepszą wiedzą zawsze się chętnie dzieli w kolejnych wydaniach tego bestsellerowego poradnika.
Szczegóły
Inne wydania książki
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 29.10 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 280
Rok wydania: 2020
Rozmiar: 140 x 205 mm
ID: 9788328370265
Autorzy: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress, One Press / Helion
Inne wydania książki: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
13.97 zł
jak nowa
-
13.97 zł
jak nowa
Taniej o 25.93 zł 39.90 zł
29.10 zł
jak nowa
-
29.10 zł
jak nowa
Taniej o 19.90 zł 49.00 zł
Inne książki: Marcin Żukowski
11.03 zł
jak nowa
-
11.03 zł
jak nowa
Taniej o 28.87 zł 39.90 zł
42.36 zł
nowa
-
42.36 zł
nowa
Taniej o 12.54 zł 54.90 zł
9.61 zł
jak nowa
-
9.61 zł
jak nowa
-
8.72 zł
dobry
Taniej o 27.39 zł 37.00 zł
36.02 zł
jak nowa
-
36.02 zł
jak nowa
Taniej o 12.98 zł 49.00 zł
13.49 zł
jak nowa
-
13.49 zł
jak nowa
Taniej o 26.41 zł 39.90 zł
143.11 zł
dobry
-
143.11 zł
dobry
45.51 zł
nowa
-
45.51 zł
nowa
Taniej o 13.49 zł 59.00 zł
Inne książki: Biznes
96.71 zł
dobry
-
104.34 zł
jak nowa
-
96.71 zł
dobry
20.98 zł
jak nowa
-
20.98 zł
jak nowa
Taniej o 43.02 zł 64.00 zł
65.24 zł
jak nowa
-
65.24 zł
jak nowa
156.89 zł
jak nowa
-
156.89 zł
jak nowa
13.86 zł
jak nowa
-
13.86 zł
jak nowa
-
12.01 zł
dobry
Taniej o 26.04 zł 39.90 zł
22.50 zł
jak nowa
-
22.50 zł
jak nowa
Taniej o 7.45 zł 29.95 zł
44.72 zł
jak nowa
-
44.72 zł
jak nowa
Taniej o 44.28 zł 89.00 zł
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew