Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czy współczesny biznes może prosperować bez obecności w mediach społecznościowych? Dwie dekady temu były jedynie koncepcją, a dekadę temu przedsiębiorcy wykorzystywali je jedynie sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, posiadanie profilu na Facebooku, kanału na YouTube, czy kont na Instagramie albo Twitterze stało się niemalże wymogiem dla firm, które chcą utrzymywać stały kontakt ze swoimi klientami. Firmy, które odrzucają ideę komunikacji przez media społecznościowe, ryzykują utratę klientów na rzecz bardziej zaangażowanej konkurencji. Współcześni konsumenci nie spędzają dużo czasu na tradycyjnych stronach internetowych; godziny otwarcia, menu restauracji czy zdjęcia nowego asortymentu w sklepie odzieżowym wolą przeszukać w mediach społecznościowych. Jeśli nie znajdą potrzebnych informacji szybko, zwrócą się do innej firmy.
Obecność w social mediach to jednak dopiero początek. Współczesne przedsiębiorstwo musi działać w nich świadomie, z wyraźnym zrozumieniem celów, które chce osiągnąć. Czy zamierzasz zwiększyć sprzedaż, zbudować pewny wizerunek, a może chcesz efektywnie zarządzać komunikacją podczas kryzysu? Jeśli dopiero zaczynasz prowadzić firmowy profil na Facebooku lub szukasz sposobów na ulepszenie swojej strategii, ta książka będzie nieocenionym źródłem wiedzy. Zawiera ona nie tylko kompletne informacje o funkcjach dostępnych w różnych kanałach, ale przede wszystkim praktyczne porady i natchnienie. Oferuje gotowe rozwiązania i pomysły na działania dostosowane do Twoich potrzeb, pomagając jednocześnie zrozumieć pierwotny cel mediów społecznościowych - człowieka. Dowiesz się, jak dialogować z innymi online, oraz w jaki sposób skuteczniej wykorzystać social media do rozwoju biznesu.
Autorem książki jest Marcin Żukowski, specjalista w branży cyfrowej, pracujący jako account manager w agencji interaktywnej Mint Media, gdzie dba o kluczowych klientów. Żukowski to także aktywny działacz IAB Polska, autor licznych artykułów branżowych i wykładowca Uczelni Łazarskiego. Założył fundację Cyfrowi Tubylcy oraz przez pięć lat kierował Stowarzyszeniem MłodaRP, aktywizując młodzież w różnych sferach życia społecznego. Marcin to także doświadczony doradca e-marketingowy, posiadający na swoim koncie współpracę z renomowanymi markami, takimi jak PKO Bank Polski, Unilever, Medicover i Maspex.
Aby dowiedzieć się więcej o autorze, odwiedź jego stronę: [www.cyfrowytubylec.pl](http://www.cyfrowytubylec.pl/).
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Czy współczesny biznes może prosperować bez obecności w mediach społecznościowych? Dwie dekady temu były jedynie koncepcją, a dekadę temu przedsiębiorcy wykorzystywali je jedynie sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, posiadanie profilu na Facebooku, kanału na YouTube, czy kont na Instagramie albo Twitterze stało się niemalże wymogiem dla firm, które chcą utrzymywać stały kontakt ze swoimi klientami. Firmy, które odrzucają ideę komunikacji przez media społecznościowe, ryzykują utratę klientów na rzecz bardziej zaangażowanej konkurencji. Współcześni konsumenci nie spędzają dużo czasu na tradycyjnych stronach internetowych; godziny otwarcia, menu restauracji czy zdjęcia nowego asortymentu w sklepie odzieżowym wolą przeszukać w mediach społecznościowych. Jeśli nie znajdą potrzebnych informacji szybko, zwrócą się do innej firmy.
Obecność w social mediach to jednak dopiero początek. Współczesne przedsiębiorstwo musi działać w nich świadomie, z wyraźnym zrozumieniem celów, które chce osiągnąć. Czy zamierzasz zwiększyć sprzedaż, zbudować pewny wizerunek, a może chcesz efektywnie zarządzać komunikacją podczas kryzysu? Jeśli dopiero zaczynasz prowadzić firmowy profil na Facebooku lub szukasz sposobów na ulepszenie swojej strategii, ta książka będzie nieocenionym źródłem wiedzy. Zawiera ona nie tylko kompletne informacje o funkcjach dostępnych w różnych kanałach, ale przede wszystkim praktyczne porady i natchnienie. Oferuje gotowe rozwiązania i pomysły na działania dostosowane do Twoich potrzeb, pomagając jednocześnie zrozumieć pierwotny cel mediów społecznościowych - człowieka. Dowiesz się, jak dialogować z innymi online, oraz w jaki sposób skuteczniej wykorzystać social media do rozwoju biznesu.
Autorem książki jest Marcin Żukowski, specjalista w branży cyfrowej, pracujący jako account manager w agencji interaktywnej Mint Media, gdzie dba o kluczowych klientów. Żukowski to także aktywny działacz IAB Polska, autor licznych artykułów branżowych i wykładowca Uczelni Łazarskiego. Założył fundację Cyfrowi Tubylcy oraz przez pięć lat kierował Stowarzyszeniem MłodaRP, aktywizując młodzież w różnych sferach życia społecznego. Marcin to także doświadczony doradca e-marketingowy, posiadający na swoim koncie współpracę z renomowanymi markami, takimi jak PKO Bank Polski, Unilever, Medicover i Maspex.
Aby dowiedzieć się więcej o autorze, odwiedź jego stronę: [www.cyfrowytubylec.pl](http://www.cyfrowytubylec.pl/).
