Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Terapia traumy i traumatycznej żałoby u dzieci i młodzieży
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta, napisana w sposób klarowny i przystępny, oferuje rozbudowane spojrzenie na diagnozowanie zespołu stresu pourazowego (PTSD), depresji, lęku oraz innych objawów wynikających z urazów psychicznych. Zawiera również praktyczne wskazówki umożliwiające stworzenie elastycznego planu terapeutycznego, dostosowanego do indywidualnych potrzeb pacjenta. Chociaż opiera się głównie na podejściu poznawczo-behawioralnym, autorzy zwracają także uwagę na czynniki rozwojowe, rolę systemu rodzinnego i wartości humanistyczne.
Książka zawiera przykładowe instrukcje, przypadki kliniczne i sugestie pomagające terapeutom wspierać dzieci, młodzież i ich rodziców w kształtowaniu i wzmacnianiu kluczowych umiejętności, takich jak regulacja emocji i zapewnienie bezpieczeństwa. Szczególny nacisk położono na dopasowanie terapii do potrzeb osób z różnych kultur oraz pacjentów borykających się z złożonymi problemami klinicznymi i trudnościami rodzinnymi.
Dodatkowe materiały w aneksach, takie jak listy lektur, ulotki i informacje o możliwościach dalszego kształcenia, czynią z tej książki wiarygodny i praktyczny przewodnik. Jest ona niezbędnym źródłem dla psychologów, psychiatrów klinicznych, pracowników socjalnych oraz specjalistów z pokrewnych dziedzin, a także cennym zasobem dla badaczy i studentów zainteresowanych terapią dzieci i problematyką PTSD.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta, napisana w sposób klarowny i przystępny, oferuje rozbudowane spojrzenie na diagnozowanie zespołu stresu pourazowego (PTSD), depresji, lęku oraz innych objawów wynikających z urazów psychicznych. Zawiera również praktyczne wskazówki umożliwiające stworzenie elastycznego planu terapeutycznego, dostosowanego do indywidualnych potrzeb pacjenta. Chociaż opiera się głównie na podejściu poznawczo-behawioralnym, autorzy zwracają także uwagę na czynniki rozwojowe, rolę systemu rodzinnego i wartości humanistyczne.
Książka zawiera przykładowe instrukcje, przypadki kliniczne i sugestie pomagające terapeutom wspierać dzieci, młodzież i ich rodziców w kształtowaniu i wzmacnianiu kluczowych umiejętności, takich jak regulacja emocji i zapewnienie bezpieczeństwa. Szczególny nacisk położono na dopasowanie terapii do potrzeb osób z różnych kultur oraz pacjentów borykających się z złożonymi problemami klinicznymi i trudnościami rodzinnymi.
Dodatkowe materiały w aneksach, takie jak listy lektur, ulotki i informacje o możliwościach dalszego kształcenia, czynią z tej książki wiarygodny i praktyczny przewodnik. Jest ona niezbędnym źródłem dla psychologów, psychiatrów klinicznych, pracowników socjalnych oraz specjalistów z pokrewnych dziedzin, a także cennym zasobem dla badaczy i studentów zainteresowanych terapią dzieci i problematyką PTSD.
