Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Słownik sloganów reklamowych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka prezentuje kolekcję wybranych sloganów reklamowych, które zyskały popularność w reklamach telewizyjnych od 1996 roku, wprowadzając je do języka potocznego. Slogany te są uporządkowane alfabetycznie i każdy z nich jest szczegółowo opisany. Dodatkowo, słownik dostarcza informacji o nazwie i kategorii produktu, który reklamowano, a także wskazuje rok, w którym slogan został opublikowany. Książka wzbogacona jest o interesujące indeksy, takie jak lista sloganów najdłużej wykorzystywanych w kampaniach czy indeks najczęściej używanych słów kluczowych w sloganach. Nie zabrakło także indeksu ważnych konkursów reklamowych odbywających się w Polsce. Wstęp do tej wyjątkowej publikacji napisał profesor Bralczyk, uznany autorytet w dziedzinie języka mediów, polityki i reklamy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka prezentuje kolekcję wybranych sloganów reklamowych, które zyskały popularność w reklamach telewizyjnych od 1996 roku, wprowadzając je do języka potocznego. Slogany te są uporządkowane alfabetycznie i każdy z nich jest szczegółowo opisany. Dodatkowo, słownik dostarcza informacji o nazwie i kategorii produktu, który reklamowano, a także wskazuje rok, w którym slogan został opublikowany. Książka wzbogacona jest o interesujące indeksy, takie jak lista sloganów najdłużej wykorzystywanych w kampaniach czy indeks najczęściej używanych słów kluczowych w sloganach. Nie zabrakło także indeksu ważnych konkursów reklamowych odbywających się w Polsce. Wstęp do tej wyjątkowej publikacji napisał profesor Bralczyk, uznany autorytet w dziedzinie języka mediów, polityki i reklamy.
