Książka - RELACJE Z MEDIAMI W SAMORZĄDACH TEORIA I PRAKTYKA

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

RELACJE Z MEDIAMI W SAMORZĄDACH TEORIA I PRAKTYKA

RELACJE Z MEDIAMI W SAMORZĄDACH TEORIA I PRAKTYKA

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka autorstwa Pawła Kucy i Dariusza Tworzydło jest adresowana do samorządowców, specjalistów ds. komunikacji i media relations, rzeczników prasowych w samorządach gminnych, powiatowych i wojewódzkich, a także tych wszystkich, którzy chcą zdobyć lub poszerzyć wiedzę dotyczącą prawidłowego komunikowania się z mediami w ramach media relations. Publikacja ma formę poradnika. Jest przygotowana z dwóch punktów widzenia: specjalisty public relations z wieloletnim doświadczeniem w tej branży i dziennikarza, który przez długi czas zajmował się tematyką samorządową. Autorzy prezentuje teoretyczne aspekty i definicje czym są public relations. Podają argumenty dlaczego samorządy powinny przywiązywać duże znaczenie do właściwej komunikacji z mediami. Tym bardziej, że efekty poprawnej polityki media relations są elementem budowania dobrego wizerunku samorządu w oczach opinii publicznej. Autorzy prezentują również na czym polega istota komunikacji z mediami, jakie są narzędzia, których można użyć do kontaktów z dziennikarzami. Pokazują pozytywne przykłady działań media relations w samorządach jak i opisują złe praktyki w tej dziedzinie. Osobny rozdział został poświęcony na analizę sytuacji kryzysowych w samorządach, ich rozwiązywanie, najczęstsze błędy popełniane w czasie kryzysów przez samorządowców, a także procedury zarządzania kryzysem i odbudowę reputacji samorządu po kryzysie. Sporo miejsca poświęcono na praktyczne aspekty komunikacji z mediami w samorządach. Są to porady dotyczące korzystania z narzędzi komunikacji z mediami. Tym samym z publikacji można poznać zasady tworzenia baz danych, zasady przygotowywania informacji prasowych dla redakcji. Szeroko zostały opisane reguły dotyczące przygotowania i przebiegu konferencji prasowych, a także zasady, które warto zastosować przy udzielania wywiadu. Książka obejmuje również kwestie dotyczące sprostowań i autoryzacji wypowiedzi w mediach. Praktyczne porady obejmują także zachowanie w czasie udzielania wypowiedzi do kamery. Ważnym fragmentem publikacji są wyniki badań autorstwa Zbigniewa Chmielewskiego, dotyczące media relations w samorządzie terytorialnym. Badaniami objęto urzędy gminy i urzędy miast z województw podkarpackiego i zachodniopomorskiego.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka autorstwa Pawła Kucy i Dariusza Tworzydło jest adresowana do samorządowców, specjalistów ds. komunikacji i media relations, rzeczników prasowych w samorządach gminnych, powiatowych i wojewódzkich, a także tych wszystkich, którzy chcą zdobyć lub poszerzyć wiedzę dotyczącą prawidłowego komunikowania się z mediami w ramach media relations. Publikacja ma formę poradnika. Jest przygotowana z dwóch punktów widzenia: specjalisty public relations z wieloletnim doświadczeniem w tej branży i dziennikarza, który przez długi czas zajmował się tematyką samorządową. Autorzy prezentuje teoretyczne aspekty i definicje czym są public relations. Podają argumenty dlaczego samorządy powinny przywiązywać duże znaczenie do właściwej komunikacji z mediami. Tym bardziej, że efekty poprawnej polityki media relations są elementem budowania dobrego wizerunku samorządu w oczach opinii publicznej. Autorzy prezentują również na czym polega istota komunikacji z mediami, jakie są narzędzia, których można użyć do kontaktów z dziennikarzami. Pokazują pozytywne przykłady działań media relations w samorządach jak i opisują złe praktyki w tej dziedzinie. Osobny rozdział został poświęcony na analizę sytuacji kryzysowych w samorządach, ich rozwiązywanie, najczęstsze błędy popełniane w czasie kryzysów przez samorządowców, a także procedury zarządzania kryzysem i odbudowę reputacji samorządu po kryzysie. Sporo miejsca poświęcono na praktyczne aspekty komunikacji z mediami w samorządach. Są to porady dotyczące korzystania z narzędzi komunikacji z mediami. Tym samym z publikacji można poznać zasady tworzenia baz danych, zasady przygotowywania informacji prasowych dla redakcji. Szeroko zostały opisane reguły dotyczące przygotowania i przebiegu konferencji prasowych, a także zasady, które warto zastosować przy udzielania wywiadu. Książka obejmuje również kwestie dotyczące sprostowań i autoryzacji wypowiedzi w mediach. Praktyczne porady obejmują także zachowanie w czasie udzielania wypowiedzi do kamery. Ważnym fragmentem publikacji są wyniki badań autorstwa Zbigniewa Chmielewskiego, dotyczące media relations w samorządzie terytorialnym. Badaniami objęto urzędy gminy i urzędy miast z województw podkarpackiego i zachodniopomorskiego.

Szczegóły

Opinie

Inne książki tego autora

Książki z tej samej kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 6.37 zł

Okładka: Miękka

Ilość stron: 96

Rok wydania: 2010

ID: 9788392771333

Wydawnictwo: NEWSLINE

Inne książki: RED.DARIUSZ TWORZYDŁO

Twarda , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 50.60 zł 54.90 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż
Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż
Twarda , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 31.89 zł 49.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana

Inne książki z tej samej kategorii

Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 5.06 zł 44.90 zł

Twarda , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 41.41 zł 79.91 zł

Twarda , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 11.21 zł 64.90 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 105.80 zł 149.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 22.40 zł 37.91 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 3.27 zł 35.91 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 0.96 zł 8.34 zł

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

850 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

Kurier GLS

Kurier GLS

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier InPost

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info