Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
BADANIA I POMIAR EFEKTÓW W PUBLIC RELATIONS
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Problem oceny skuteczności działań komunikacyjnych od dawna spędza sen z powiek menadżerom i szefom agencji komunikacyjnych. Trwa dyskusja o metodach i narzędziach ewaluacji, bo tego że można mierzyć skutki public relations nikt już nie kwestionuje. Omawiana pozycja wskazuje na konkretne sposoby profesjonalnego podejścia do tych zagadnień. Książka jest adresowana do tych wszystkich, którzy w realizacji zadań związanych z komunikacją społeczną pragną opierać się na empirycznej wiedzy, którzy przed zaplanowaniem działań chcą przeprowadzić rzetelną diagnozę stanu wyjściowego, monitorować procesy, a także tych, którzy rozumieją potrzebę ewaluacji zakończonych działań.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Problem oceny skuteczności działań komunikacyjnych od dawna spędza sen z powiek menadżerom i szefom agencji komunikacyjnych. Trwa dyskusja o metodach i narzędziach ewaluacji, bo tego że można mierzyć skutki public relations nikt już nie kwestionuje. Omawiana pozycja wskazuje na konkretne sposoby profesjonalnego podejścia do tych zagadnień. Książka jest adresowana do tych wszystkich, którzy w realizacji zadań związanych z komunikacją społeczną pragną opierać się na empirycznej wiedzy, którzy przed zaplanowaniem działań chcą przeprowadzić rzetelną diagnozę stanu wyjściowego, monitorować procesy, a także tych, którzy rozumieją potrzebę ewaluacji zakończonych działań.