Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
RELACJE Z MEDIAMI W SAMORZĄDACH TEORIA I PRAKTYKA
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka autorstwa Pawła Kucy i Dariusza Tworzydło jest adresowana do samorządowców, specjalistów ds. komunikacji i media relations, rzeczników prasowych w samorządach gminnych, powiatowych i wojewódzkich, a także tych wszystkich, którzy chcą zdobyć lub poszerzyć wiedzę dotyczącą prawidłowego komunikowania się z mediami w ramach media relations. Publikacja ma formę poradnika. Jest przygotowana z dwóch punktów widzenia: specjalisty public relations z wieloletnim doświadczeniem w tej branży i dziennikarza, który przez długi czas zajmował się tematyką samorządową. Autorzy prezentuje teoretyczne aspekty i definicje czym są public relations. Podają argumenty dlaczego samorządy powinny przywiązywać duże znaczenie do właściwej komunikacji z mediami. Tym bardziej, że efekty poprawnej polityki media relations są elementem budowania dobrego wizerunku samorządu w oczach opinii publicznej. Autorzy prezentują również na czym polega istota komunikacji z mediami, jakie są narzędzia, których można użyć do kontaktów z dziennikarzami. Pokazują pozytywne przykłady działań media relations w samorządach jak i opisują złe praktyki w tej dziedzinie. Osobny rozdział został poświęcony na analizę sytuacji kryzysowych w samorządach, ich rozwiązywanie, najczęstsze błędy popełniane w czasie kryzysów przez samorządowców, a także procedury zarządzania kryzysem i odbudowę reputacji samorządu po kryzysie. Sporo miejsca poświęcono na praktyczne aspekty komunikacji z mediami w samorządach. Są to porady dotyczące korzystania z narzędzi komunikacji z mediami. Tym samym z publikacji można poznać zasady tworzenia baz danych, zasady przygotowywania informacji prasowych dla redakcji. Szeroko zostały opisane reguły dotyczące przygotowania i przebiegu konferencji prasowych, a także zasady, które warto zastosować przy udzielania wywiadu. Książka obejmuje również kwestie dotyczące sprostowań i autoryzacji wypowiedzi w mediach. Praktyczne porady obejmują także zachowanie w czasie udzielania wypowiedzi do kamery. Ważnym fragmentem publikacji są wyniki badań autorstwa Zbigniewa Chmielewskiego, dotyczące media relations w samorządzie terytorialnym. Badaniami objęto urzędy gminy i urzędy miast z województw podkarpackiego i zachodniopomorskiego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka autorstwa Pawła Kucy i Dariusza Tworzydło jest adresowana do samorządowców, specjalistów ds. komunikacji i media relations, rzeczników prasowych w samorządach gminnych, powiatowych i wojewódzkich, a także tych wszystkich, którzy chcą zdobyć lub poszerzyć wiedzę dotyczącą prawidłowego komunikowania się z mediami w ramach media relations. Publikacja ma formę poradnika. Jest przygotowana z dwóch punktów widzenia: specjalisty public relations z wieloletnim doświadczeniem w tej branży i dziennikarza, który przez długi czas zajmował się tematyką samorządową. Autorzy prezentuje teoretyczne aspekty i definicje czym są public relations. Podają argumenty dlaczego samorządy powinny przywiązywać duże znaczenie do właściwej komunikacji z mediami. Tym bardziej, że efekty poprawnej polityki media relations są elementem budowania dobrego wizerunku samorządu w oczach opinii publicznej. Autorzy prezentują również na czym polega istota komunikacji z mediami, jakie są narzędzia, których można użyć do kontaktów z dziennikarzami. Pokazują pozytywne przykłady działań media relations w samorządach jak i opisują złe praktyki w tej dziedzinie. Osobny rozdział został poświęcony na analizę sytuacji kryzysowych w samorządach, ich rozwiązywanie, najczęstsze błędy popełniane w czasie kryzysów przez samorządowców, a także procedury zarządzania kryzysem i odbudowę reputacji samorządu po kryzysie. Sporo miejsca poświęcono na praktyczne aspekty komunikacji z mediami w samorządach. Są to porady dotyczące korzystania z narzędzi komunikacji z mediami. Tym samym z publikacji można poznać zasady tworzenia baz danych, zasady przygotowywania informacji prasowych dla redakcji. Szeroko zostały opisane reguły dotyczące przygotowania i przebiegu konferencji prasowych, a także zasady, które warto zastosować przy udzielania wywiadu. Książka obejmuje również kwestie dotyczące sprostowań i autoryzacji wypowiedzi w mediach. Praktyczne porady obejmują także zachowanie w czasie udzielania wypowiedzi do kamery. Ważnym fragmentem publikacji są wyniki badań autorstwa Zbigniewa Chmielewskiego, dotyczące media relations w samorządzie terytorialnym. Badaniami objęto urzędy gminy i urzędy miast z województw podkarpackiego i zachodniopomorskiego.