Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Poznaję emocje. Karty pracy doskonalące umiejętności rozpoznawania emocji i radzenia sobie z nimi
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka zawiera karty pracy, które są dedykowane dla młodych czytelników w wieku 8-15 lat, koncentrując się na rozwijaniu umiejętności rozumienia emocji – swoich oraz innych osób. Została zaprojektowana z myślą o wspieraniu terapii dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz dla wszystkich, którzy napotykają trudności w sferze emocjonalnej.
Opisuje szeroki zakres tematów związanych z emocjami, w tym metody radzenia sobie z złością, empatię i umiejętność wczuwania się w odczucia innych, jak również sytuacje, które mogą powodować uczucie wstydu lub strachu. Uczniowie dowiedzą się także, jak odczytywać emocje z wyrazów twarzy i jak różnorodne mogą być sposoby wyrażania radości i smutku.
W skład publikacji wchodzi również dziennik emocji, który wspomaga proces wizualnego przedstawiania nauki identyfikacji i nazywania uczuć. Do dyspozycji jest także ponad 500 naklejek, które ułatwiają wypełnienia dziennika, czyniąc naukę bardziej angażującą i interaktywną.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka zawiera karty pracy, które są dedykowane dla młodych czytelników w wieku 8-15 lat, koncentrując się na rozwijaniu umiejętności rozumienia emocji – swoich oraz innych osób. Została zaprojektowana z myślą o wspieraniu terapii dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz dla wszystkich, którzy napotykają trudności w sferze emocjonalnej.
Opisuje szeroki zakres tematów związanych z emocjami, w tym metody radzenia sobie z złością, empatię i umiejętność wczuwania się w odczucia innych, jak również sytuacje, które mogą powodować uczucie wstydu lub strachu. Uczniowie dowiedzą się także, jak odczytywać emocje z wyrazów twarzy i jak różnorodne mogą być sposoby wyrażania radości i smutku.
W skład publikacji wchodzi również dziennik emocji, który wspomaga proces wizualnego przedstawiania nauki identyfikacji i nazywania uczuć. Do dyspozycji jest także ponad 500 naklejek, które ułatwiają wypełnienia dziennika, czyniąc naukę bardziej angażującą i interaktywną.
