Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pedagogika Specjalna. Tom 2. Podręcznik Akademicki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Podstawowy podręcznik z zakresu pedagogiki specjalnej” to obszerne źródło wiedzy o kluczowych aspektach tej dziedziny, zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej. Autorka szczegółowo analizuje aktualne wyzwania i możliwości, jakie niesie edukacja specjalna w dzisiejszym kontekście. Skupia się na indywidualizacji procesu kształcenia osób z niepełnosprawnościami oraz przedstawia konkretne strategie i rozwiązania praktyczne.
Książka wnikliwie omawia metody pracy z osobami przejawiającymi różnorodne zaburzenia i odchylenia od normy. Autorka porusza tematy związane z fizycznymi niepełnosprawnościami, przewlekłymi schorzeniami i potrzebą specjalistycznej opieki zdrowotnej. Osobne rozdziały poświęcone są edukacji osób z problemami wzroku i słuchu, a także dzieci z zaburzeniami emocjonalnymi i zachowaniem.
Ponadto, autorka przedstawia skuteczne metody nauczania dla osób z niepełnosprawnościami intelektualnymi oraz dzieci z trudnościami w mowie i języku. Szczególną uwagę zwraca na wyjątkowe wyzwania w pracy z dziećmi autystycznymi. Opisuje również trudności osób z niepełnosprawnościami złożonymi, głuchoniemych i tych, którzy doświadczyli pourazowego uszkodzenia mózgu.
Książka kładzie nacisk na wpływ różnic kulturowych w edukacji specjalnej, w tym problematykę osób dwujęzycznych. Jeden z jej rozdziałów dedykowany jest także rozwojowi dzieci uzdolnionych, przedstawiając charakterystykę pracy z nimi. To kompendium wiedzy dla każdego, kto chce pogłębić zrozumienie i umiejętności w dziedzinie pedagogiki specjalnej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
„Podstawowy podręcznik z zakresu pedagogiki specjalnej” to obszerne źródło wiedzy o kluczowych aspektach tej dziedziny, zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej. Autorka szczegółowo analizuje aktualne wyzwania i możliwości, jakie niesie edukacja specjalna w dzisiejszym kontekście. Skupia się na indywidualizacji procesu kształcenia osób z niepełnosprawnościami oraz przedstawia konkretne strategie i rozwiązania praktyczne.
Książka wnikliwie omawia metody pracy z osobami przejawiającymi różnorodne zaburzenia i odchylenia od normy. Autorka porusza tematy związane z fizycznymi niepełnosprawnościami, przewlekłymi schorzeniami i potrzebą specjalistycznej opieki zdrowotnej. Osobne rozdziały poświęcone są edukacji osób z problemami wzroku i słuchu, a także dzieci z zaburzeniami emocjonalnymi i zachowaniem.
Ponadto, autorka przedstawia skuteczne metody nauczania dla osób z niepełnosprawnościami intelektualnymi oraz dzieci z trudnościami w mowie i języku. Szczególną uwagę zwraca na wyjątkowe wyzwania w pracy z dziećmi autystycznymi. Opisuje również trudności osób z niepełnosprawnościami złożonymi, głuchoniemych i tych, którzy doświadczyli pourazowego uszkodzenia mózgu.
Książka kładzie nacisk na wpływ różnic kulturowych w edukacji specjalnej, w tym problematykę osób dwujęzycznych. Jeden z jej rozdziałów dedykowany jest także rozwojowi dzieci uzdolnionych, przedstawiając charakterystykę pracy z nimi. To kompendium wiedzy dla każdego, kto chce pogłębić zrozumienie i umiejętności w dziedzinie pedagogiki specjalnej.
