Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Omawiamy lektury 4-6 Poradnik dla nauczycieli
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Nowy poradnik to obowiązkowa lektura dla nauczycieli, którzy chcą wprowadzić oryginalne i ciekawe metody pracy z tekstem literackim na drugim etapie kształcenia w szkole podstawowej. Publikacja ta oferuje inspirujące i praktyczne sugestie dotyczące omówienia popularnych książek przeznaczonych dla uczniów klas IV-VI. Znajdziesz tu szczegółowe informacje o autorach i ich dziełach, tematy, które warto przeanalizować podczas lekcji oraz zadania do samodzielnego wykonania przez uczniów w domu. Ponadto, poradnik prezentuje definicje różnych gatunków literackich i charakteryzuje formy wypowiedzi, które uczniowie mogą napotkać podczas omawiania lektur. Dodatkowo, zawiera on także cenne wskazówki, jak przygotować młodych czytelników do samodzielnego tworzenia tych form. Ta książka z pewnością stanie się niezastąpionym wsparciem dla nauczycieli poszukujących efektywnych i innowacyjnych metod nauczania literatury.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Nowy poradnik to obowiązkowa lektura dla nauczycieli, którzy chcą wprowadzić oryginalne i ciekawe metody pracy z tekstem literackim na drugim etapie kształcenia w szkole podstawowej. Publikacja ta oferuje inspirujące i praktyczne sugestie dotyczące omówienia popularnych książek przeznaczonych dla uczniów klas IV-VI. Znajdziesz tu szczegółowe informacje o autorach i ich dziełach, tematy, które warto przeanalizować podczas lekcji oraz zadania do samodzielnego wykonania przez uczniów w domu. Ponadto, poradnik prezentuje definicje różnych gatunków literackich i charakteryzuje formy wypowiedzi, które uczniowie mogą napotkać podczas omawiania lektur. Dodatkowo, zawiera on także cenne wskazówki, jak przygotować młodych czytelników do samodzielnego tworzenia tych form. Ta książka z pewnością stanie się niezastąpionym wsparciem dla nauczycieli poszukujących efektywnych i innowacyjnych metod nauczania literatury.
