Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nowa era innowacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorzy książki przedstawiają innowacyjne podejście do zarządzania przedsiębiorstwami w kontekście współczesnej globalizacji oraz szybkiego rozwoju technologii informacyjnych. Skupiają się na budowaniu strategicznego kapitału firm poprzez innowacje, które są wynikiem efektywnego wykorzystania zasobów globalnych oraz współtworzenia wartości z klientami. Wprowadzają nową koncepcję zarządzania innowacjami, którą nazywają "nowym gmachem innowacji". Ten model zarządzania jest kolejnym krokiem w rozwoju teorii zarządzania, na równi z takimi koncepcjami jak "piąta dyscyplina" czy "strategia błękitnego oceanu". Jego szczególną zaletą jest logiczna struktura oraz prostota, co czyni go praktycznym narzędziem do wdrożenia w różnych organizacjach.
Autorzy podpierają swoje teoretyczne założenia licznymi przykładami, w tym przykładami dużych międzynarodowych korporacji. Znajdują się tu opisy takich projektów jak iGoogle, Facebook czy MySpace. Książka skierowana jest do licznych odbiorców, w tym do menedżerów wyższego i średniego szczebla, szczególnie tych zarządzających działami badawczo-rozwojowymi. Jest również dedykowana słuchaczom studiów podyplomowych z zakresu zarządzania, studentom, doktorantom, kadrze akademickiej oraz przedsiębiorcom.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorzy książki przedstawiają innowacyjne podejście do zarządzania przedsiębiorstwami w kontekście współczesnej globalizacji oraz szybkiego rozwoju technologii informacyjnych. Skupiają się na budowaniu strategicznego kapitału firm poprzez innowacje, które są wynikiem efektywnego wykorzystania zasobów globalnych oraz współtworzenia wartości z klientami. Wprowadzają nową koncepcję zarządzania innowacjami, którą nazywają "nowym gmachem innowacji". Ten model zarządzania jest kolejnym krokiem w rozwoju teorii zarządzania, na równi z takimi koncepcjami jak "piąta dyscyplina" czy "strategia błękitnego oceanu". Jego szczególną zaletą jest logiczna struktura oraz prostota, co czyni go praktycznym narzędziem do wdrożenia w różnych organizacjach.
Autorzy podpierają swoje teoretyczne założenia licznymi przykładami, w tym przykładami dużych międzynarodowych korporacji. Znajdują się tu opisy takich projektów jak iGoogle, Facebook czy MySpace. Książka skierowana jest do licznych odbiorców, w tym do menedżerów wyższego i średniego szczebla, szczególnie tych zarządzających działami badawczo-rozwojowymi. Jest również dedykowana słuchaczom studiów podyplomowych z zakresu zarządzania, studentom, doktorantom, kadrze akademickiej oraz przedsiębiorcom.
