Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Namyślanki wzrokowe - 7 lat
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Namyślanki wzrokowe dla siedmiolatków. Ćwiczenia percepcji wzrokowej dla najmłodszych to pierwsza część nowej serii książeczek PUS skierowanej do przedszkolaków. Jej celem jest wspomaganie rozwoju
percepcji wzrokowej,
analizy i syntezy wzrokowej,
koncentracji uwagi,
logicznego myślenia.
Dlaczego rozwijanie percepcji wzrokowej jest ważne, zmysł wzroku to główny analizator w procesach poznawczych; zapamiętujemy aż 80% z tego, co widzimy. To poprzez wzrok pozyskujemy większość informacji z otaczającego nas świata. Lecz wzrok to coś więcej niż tylko widzenie czegoś. Dla prawidłowego funkcjonowania w świecie potrzebujemy również umiejętności rozpoznawania i różnicowania bodźców oraz rozumienia tego, co widzimy. Potrzebujemy dobrze rozwiniętej percepcji wzrokowej. Dzięki niej jesteśmy w stanie na przykład łączyć twarze ludzi z ich imionami czy przedmioty z ich nazwami, rozumieć, co czytamy czy też właściwie oceniać odległość.
Percepcję wzrokową należy stymulować na każdym etapie życia i w każdym wieku, również we wczesnym dzieciństwie. Im więcej opartych na zabawie ćwiczeń rozwijających percepcję wzrokową wykonuje dziecko, tym lepszy i pełniejszy jego rozwój. Dziecko z właściwie rozwiniętą percepcją wzrokową osiąga lepsze efekty w nauce i odnosi większe korzyści z przyswajania nowych rzeczy.
Podział na kategorie wiekowe.
Wszystkie ćwiczeniaznajdujące się w tej i kolejnych książeczkach serii ułożono zgodnie z zasadą stopniowania trudności od łatwiejszych do trudniejszych. Przyjęty w poszczególnych częściach serii podział na kategorie wiekowe jest umowny i nie należy traktować go sztywno. To raczej orientacyjny punkt odniesienia. Warto bowiem dobierać znajdujące się w książeczkach ćwiczenia do indywidualnych możliwości i aktualnego poziomu rozwoju dziecka, pamiętając, aby nie były one dla niego ani zbyt łatwe, ani zbyt trudne (to zasada obowiązująca dla całego systemu edukacji PUS i wszystkich książeczek). Dzięki takim ćwiczeniom dziecko będzie mogło harmonijnie i w odpowiednim dla siebie tempie rozwijać swój intelektualny potencjał.
Dzięki metodzie PUS dzieci mogą rozwiązywać te ćwiczenia samodzielnie, jak również mogą samodzielnie sprawdzać poprawność wybranych odpowiedzi. Ten sposób zdobywania wiedzy i nowych umiejętności wzmacnia w dzieciach poczucie sprawczości oraz wewnętrzną motywację do dalszej nauki. Pomaga również budować odpowiedzialność za własny rozwój i podejmowane w jego ramach aktywności.
Z książeczek z serii Namyślanki wzrokowe
można korzystać w trakcie nauki i zabaw realizowanych w formie edukacji domowej, jak również w:
przedszkolach,
szkołach,
poradniach psychologiczno-pedagogicznych,
centrach wspomagania rozwoju dziecka,
gabinetach terapeutycznych,
klubach malucha.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Namyślanki wzrokowe dla siedmiolatków. Ćwiczenia percepcji wzrokowej dla najmłodszych to pierwsza część nowej serii książeczek PUS skierowanej do przedszkolaków. Jej celem jest wspomaganie rozwoju
percepcji wzrokowej,
analizy i syntezy wzrokowej,
koncentracji uwagi,
logicznego myślenia.
Dlaczego rozwijanie percepcji wzrokowej jest ważne, zmysł wzroku to główny analizator w procesach poznawczych; zapamiętujemy aż 80% z tego, co widzimy. To poprzez wzrok pozyskujemy większość informacji z otaczającego nas świata. Lecz wzrok to coś więcej niż tylko widzenie czegoś. Dla prawidłowego funkcjonowania w świecie potrzebujemy również umiejętności rozpoznawania i różnicowania bodźców oraz rozumienia tego, co widzimy. Potrzebujemy dobrze rozwiniętej percepcji wzrokowej. Dzięki niej jesteśmy w stanie na przykład łączyć twarze ludzi z ich imionami czy przedmioty z ich nazwami, rozumieć, co czytamy czy też właściwie oceniać odległość.
Percepcję wzrokową należy stymulować na każdym etapie życia i w każdym wieku, również we wczesnym dzieciństwie. Im więcej opartych na zabawie ćwiczeń rozwijających percepcję wzrokową wykonuje dziecko, tym lepszy i pełniejszy jego rozwój. Dziecko z właściwie rozwiniętą percepcją wzrokową osiąga lepsze efekty w nauce i odnosi większe korzyści z przyswajania nowych rzeczy.
Podział na kategorie wiekowe.
Wszystkie ćwiczeniaznajdujące się w tej i kolejnych książeczkach serii ułożono zgodnie z zasadą stopniowania trudności od łatwiejszych do trudniejszych. Przyjęty w poszczególnych częściach serii podział na kategorie wiekowe jest umowny i nie należy traktować go sztywno. To raczej orientacyjny punkt odniesienia. Warto bowiem dobierać znajdujące się w książeczkach ćwiczenia do indywidualnych możliwości i aktualnego poziomu rozwoju dziecka, pamiętając, aby nie były one dla niego ani zbyt łatwe, ani zbyt trudne (to zasada obowiązująca dla całego systemu edukacji PUS i wszystkich książeczek). Dzięki takim ćwiczeniom dziecko będzie mogło harmonijnie i w odpowiednim dla siebie tempie rozwijać swój intelektualny potencjał.
Dzięki metodzie PUS dzieci mogą rozwiązywać te ćwiczenia samodzielnie, jak również mogą samodzielnie sprawdzać poprawność wybranych odpowiedzi. Ten sposób zdobywania wiedzy i nowych umiejętności wzmacnia w dzieciach poczucie sprawczości oraz wewnętrzną motywację do dalszej nauki. Pomaga również budować odpowiedzialność za własny rozwój i podejmowane w jego ramach aktywności.
Z książeczek z serii Namyślanki wzrokowe
można korzystać w trakcie nauki i zabaw realizowanych w formie edukacji domowej, jak również w:
przedszkolach,
szkołach,
poradniach psychologiczno-pedagogicznych,
centrach wspomagania rozwoju dziecka,
gabinetach terapeutycznych,
klubach malucha.