Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Koduj, szyfruj 1. Ćwiczenia wprowadzające do kodowania
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Koduj, szyfruj. Ćwiczenia wprowadzające do kodowania” to interaktywna książeczka PUS dedykowana młodszym dzieciom w wieku szkolnym. Jej założeniem jest rozwijanie umiejętności logicznego myślenia oraz zdolności rozwiązywania problemów, które są kluczowe w codziennej rzeczywistości.
Podstawy kodowania i programowania stają się coraz istotniejszym elementem współczesnej edukacji. Już najmłodsi uczniowie zaczynają zgłębiać te zagadnienia, co stanowi fundament ich przyszłej edukacji informatycznej i przygotowuje ich do życia w zdominowanym przez technologię świecie. W tym kontekście książeczka „Koduj, szyfruj” to wartościowe uzupełnienie materiałów edukacyjnych, które wspierają rozwój tych kluczowych umiejętności.
Kodowanie często kojarzone jest z tworzeniem skomplikowanych programów czy schematów. Jednak w rzeczywistości jest to sposób myślenia oparty na uniwersalnych zasadach i regułach. „Koduj, szyfruj” udowadnia, że kodowanie jest dostępne i zrozumiałe dla każdego, opierając się na przykładach z życia codziennego.
Zadania zawarte w książeczce zostały opracowane, aby wspierać wczesne etapy nauki kodowania. Mają na celu rozwój koncentracji, logicznego myślenia oraz umiejętności analizy i wyciągania wniosków. Zostały ułożone w sposób stopniowy – od prostych do bardziej skomplikowanych – a dzieci mogą wybierać te, które najbardziej je interesują. Dzięki metodzie PUS, „pomyśl, ułóż, sprawdź,” dzieci pracują w swoim własnym tempie, mając możliwość samodzielnej weryfikacji swoich odpowiedzi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
„Koduj, szyfruj. Ćwiczenia wprowadzające do kodowania” to interaktywna książeczka PUS dedykowana młodszym dzieciom w wieku szkolnym. Jej założeniem jest rozwijanie umiejętności logicznego myślenia oraz zdolności rozwiązywania problemów, które są kluczowe w codziennej rzeczywistości.
Podstawy kodowania i programowania stają się coraz istotniejszym elementem współczesnej edukacji. Już najmłodsi uczniowie zaczynają zgłębiać te zagadnienia, co stanowi fundament ich przyszłej edukacji informatycznej i przygotowuje ich do życia w zdominowanym przez technologię świecie. W tym kontekście książeczka „Koduj, szyfruj” to wartościowe uzupełnienie materiałów edukacyjnych, które wspierają rozwój tych kluczowych umiejętności.
Kodowanie często kojarzone jest z tworzeniem skomplikowanych programów czy schematów. Jednak w rzeczywistości jest to sposób myślenia oparty na uniwersalnych zasadach i regułach. „Koduj, szyfruj” udowadnia, że kodowanie jest dostępne i zrozumiałe dla każdego, opierając się na przykładach z życia codziennego.
Zadania zawarte w książeczce zostały opracowane, aby wspierać wczesne etapy nauki kodowania. Mają na celu rozwój koncentracji, logicznego myślenia oraz umiejętności analizy i wyciągania wniosków. Zostały ułożone w sposób stopniowy – od prostych do bardziej skomplikowanych – a dzieci mogą wybierać te, które najbardziej je interesują. Dzięki metodzie PUS, „pomyśl, ułóż, sprawdź,” dzieci pracują w swoim własnym tempie, mając możliwość samodzielnej weryfikacji swoich odpowiedzi.
