Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Media w erze cyfrowej. Wyzwania i zagrożenia
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Szybki rozwój technologii przyczynia się do pojawiania się nowych trendów w mediach, a zarówno środowisko technologiczne, jak i prawne ulega nieustającym przekształceniom. Ta publikacja szczegółowo opisuje kluczowe kwestie prawne związane z prasą, radiem, telewizją oraz Internetem, z uwzględnieniem zagrożeń i wyzwań, jakie niosą ze sobą te media w kontekście społeczeństwa informacyjnego.
Publikacja analizuje między innymi takie tematy jak: mowa nienawiści w świetle wolności wypowiedzi, wpływ dezinformacji na komunikację medialną, problemy związane z reklamą internetową i ochroną prywatności, postrzeganie danych osobowych jako "waluty" w mediach społecznościowych, a także rolę mediów w procesach społecznych, które oddziałują na poczucie bezpieczeństwa.
Książka skierowana jest do dziennikarzy, producentów, wydawców i nadawców radiowych oraz telewizyjnych, a także do każdej osoby zainteresowanej związkami pomiędzy prawem, mediami i nowoczesnymi technologiami. Stanowi cenne źródło wiedzy dla wykładowców i studentów kierunków takich jak prawo, dziennikarstwo, komunikacja społeczna oraz bezpieczeństwo wewnętrzne.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Szybki rozwój technologii przyczynia się do pojawiania się nowych trendów w mediach, a zarówno środowisko technologiczne, jak i prawne ulega nieustającym przekształceniom. Ta publikacja szczegółowo opisuje kluczowe kwestie prawne związane z prasą, radiem, telewizją oraz Internetem, z uwzględnieniem zagrożeń i wyzwań, jakie niosą ze sobą te media w kontekście społeczeństwa informacyjnego.
Publikacja analizuje między innymi takie tematy jak: mowa nienawiści w świetle wolności wypowiedzi, wpływ dezinformacji na komunikację medialną, problemy związane z reklamą internetową i ochroną prywatności, postrzeganie danych osobowych jako "waluty" w mediach społecznościowych, a także rolę mediów w procesach społecznych, które oddziałują na poczucie bezpieczeństwa.
Książka skierowana jest do dziennikarzy, producentów, wydawców i nadawców radiowych oraz telewizyjnych, a także do każdej osoby zainteresowanej związkami pomiędzy prawem, mediami i nowoczesnymi technologiami. Stanowi cenne źródło wiedzy dla wykładowców i studentów kierunków takich jak prawo, dziennikarstwo, komunikacja społeczna oraz bezpieczeństwo wewnętrzne.
